به اندازهای که سکوت و لبخند معنا دار بازیکنان خودمان هنگام پخش سرود ملی سخت بود که زانو زدن بازیکنان انگلستان سخت نبود آنها تیم حریف بودند تیم دشمن ملت ایران یعنی انگلستان و توقعی بیش از این هم نیست اما متأسفانه غیرت بازیکنان تیم ملی خودمان کجا رفت خود را به چه کشوری معرفی کردند بی غیرت ترین تیمی که تا حالا کشور به خود ندیده است واقعا شرم آور است
امروز مردان مرد در برابر کسانی ایستادند که روزی نه ملیون از مردم ما را باقحطی ووبا کشتند و ثروت کشور را غارت کردند حالا با چهره ای وقیح و زشت با بچه های بردگان میخواهند چهره خود را از آلودگی تاریخی با شعار زانو زدن پاک کنند پادشاهشان باسیاه پوست دست نمیدهد اما فوتبالستشان برای مخالفت با ناسیونالیستی زانو میزند
شکست سنگین و بی سابقه بچه قرتی های فوتبال ایران , نتیجه تبعییتشون از مشتی هرزه و اوباش خیابانی و پشت کردن به خون شهدا و نخوندن سرود ملی کشورمون که میلیونها ایرانی با خدا , نفرینشون کردن .
با نخوندن سرود ملی , کاری که این فوتبالیستهای خائن و بی غیرت تیم ملی انجام دادند , در هیچ کجای دنیا سابقه نداره . شماها که کم پول نگرفتید . پس چرا اینکار را کردید . به فرمایش امام حسین (ع) ; اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید . از ترس تهدید مشتی اوباش هرزه وطن فروشی و در واقع خود فروشی کردید ؟ یا واقعا با اونها همراهید ؟ در هر دو و بویژه حالت دوم , وای بحالتون که باید منتظر عقوبت اخروی باشید .
بیرانوند موقع پخش سرود ملی ایران , چنان دهانش را بسته بود که داشت خفه میشد , خدا خفه کنه هر چی خائن به نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا را . خوب آبروتون رفت . دیگه به ایران بر نگردید .
باید بروند در کشور اربابشان ، انگل ستان ، باقی عمر منفورشان را سپری کنند.
این ننگ تا ابد بر صورت سیاهشان نقش بست.
الهی نفرین خانواده ی شهدا دامن گیرشان شود. البته غیر از مهدی طارمی
ناشناس
۱۷:۲۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه فوتبالیستهای تیم ملی , خیانت اغتشاشگران را تکمیل کردند و قلب میلیونها ایرانی را با نخواندن سرود ملی , شکستند .
آمین یا رب العالمین
این افتضاح جبران نشدنیست.
مرگ بر خائن
مرگ بر وطن فروش
مرگ بر منافق
مرگ بر آن ها که به وطن ، دین و آیین توهین کردند.
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
آقای رئیسی تحویل بگیر فرزندان خائنت را در تیم ملی فوتبال . بدرقه شون کردی و قول جایزه ارزنده بهشون دادید که سرود ملی را نخونن ؟؟؟؟؟؟؟؟ اینها دل خانواده شهدا را شکستند . اگر یک ریال به ایا بدهید , ازتون نمیگذریم .
زنده باد ایران و ایرانی
این ننگ تا ابد بر صورت سیاهشان نقش بست.
الهی نفرین خانواده ی شهدا دامن گیرشان شود. البته غیر از مهدی طارمی
این افتضاح جبران نشدنیست.
مرگ بر خائن
مرگ بر وطن فروش
مرگ بر منافق
مرگ بر آن ها که به وطن ، دین و آیین توهین کردند.