شما فوتبالیستهای تیم ملی ایران که با نخواندن سرود ملی ایران , دل میلیونها ایرانی متدین و حزب الهی و خانواده شهدا را شکستید , و از مشتی افراد هرزه و بی دین و محارب خدا , تبعیت کردید , هرگز خیر نخواهید دید و بعد از بازگشت , منتظر خشم انقلابی مردم شریف ایران اسلامی باشید .
خاک بر سر فوتبالیستهای ایرانی که وطن را به دشمن فروختند و سرود ملی رانخواندند و در برابر زانو زدن انگلیسیها واکنش نشان ندادند . اینها نماینده ملت شریف ایران نیستند . برگردانید این بزدلهای ترسو را . اینها مایه ننگ ایرانیان واقعی هستند .
خاک بر سر اون ایرانی هایی که برای مسائل سیاسی , امیدوارند تیم ملی فوتبال ایران در برابر انگلیس شکست بخوره . به امید پیروزی قاطع تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم انگلیس .
این زانو زدن انگلیسی های روباه صفت، نمادین است.
زانو زدن اصلی همونی بود که ملوانان نظامی انگلیس دزدانه وارد آب های مرزی ما در خلیج فارس شدند و جلوی قوای نظامی کشور بزرگ ایران زانو زدند.
امیدواریم کہ عقل داشتہ باشن ھمچین کاری رو نکنن
اما اگر انجام دادن
اینا باید برن برای دولتشون زانواعتراضی بزنن و کہ بوجہ رو جوری بستن کہ بامالیات سخت بر مردمش بچرخہ
برن برای جنایت دولتشون تو یمن و سوریہ و لیبی و سودان زانو اعتراضی بزنن
برن برای دولتمرانشو ن زانواعتراضی بزنن کہ قاچاق انسان نکنہ
برن برای دولتشون زانواعتراضی بزنن کہ خون و ژنھای ملت ھا رو جمع آوری میکنہ برای جنگ میکروبی
برای دولتیشون زانو اعتراضی بزنن کہ این ھمہ بلا سر ملتھا اوردن
برای دولتشون زانواعتراضی بزنن برای نژادپرستی
برای دولتشون زانو اعتراضیبزنن کہ زنھا و دخترانشون شدن کالا
برای دزدیھا چپاولھا قتلھا جنگ افروزی ھای کشور خودشون زانو اعتراضی بزنن
برن برای خیلی خباثتھای دیگہ دولتشون و کشورشون و پادشاھشون زانوی اعتراضی بزنن
رھبران فراماسون عقب موندہ شون ھنوز تو عصر پادشاھی گیر کردن چون بھتر میتونن ملتشون بچاپن ۔۔ مکارای حیلگر
هیچکشوری نیست که انگلیس بهش مسلط شده باشه و مردمش روی خوش دیده باشند همه ذلیل و بدبخت شدند
زانو زدن اصلی همونی بود که ملوانان نظامی انگلیس دزدانه وارد آب های مرزی ما در خلیج فارس شدند و جلوی قوای نظامی کشور بزرگ ایران زانو زدند.
اما اگر انجام دادن
اینا باید برن برای دولتشون زانواعتراضی بزنن و کہ بوجہ رو جوری بستن کہ بامالیات سخت بر مردمش بچرخہ
برن برای جنایت دولتشون تو یمن و سوریہ و لیبی و سودان زانو اعتراضی بزنن
برن برای دولتمرانشو ن زانواعتراضی بزنن کہ قاچاق انسان نکنہ
برن برای دولتشون زانواعتراضی بزنن کہ خون و ژنھای ملت ھا رو جمع آوری میکنہ برای جنگ میکروبی
برای دولتیشون زانو اعتراضی بزنن کہ این ھمہ بلا سر ملتھا اوردن
برای دولتشون زانواعتراضی بزنن برای نژادپرستی
برای دولتشون زانو اعتراضیبزنن کہ زنھا و دخترانشون شدن کالا
برای دزدیھا چپاولھا قتلھا جنگ افروزی ھای کشور خودشون زانو اعتراضی بزنن
برن برای خیلی خباثتھای دیگہ دولتشون و کشورشون و پادشاھشون زانوی اعتراضی بزنن
رھبران فراماسون عقب موندہ شون ھنوز تو عصر پادشاھی گیر کردن چون بھتر میتونن ملتشون بچاپن ۔۔ مکارای حیلگر