اغتشاشگران بی رحم تر از آنند که یک مسابقه بتواند باعث شادی شود.
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
به فوتبالیستهای ایران پیام برسانید که اگر انگلیسیها چنین کردند , اینها هم زانوی پای راستشان را خم کنند و با دو دست بگیرند و تا نیمه بالا ببرند . باید مثل خودشان رفتار کرد . اینها ادب سرشان نمیشود و اگر شکایت هم کنیم کسی در فیفا طرف ما را نمیگیرد , پس باید درجا و داغا داغ جوابشون داده شود .
فعلا که ورزشکاران ما کاسه گدایی واسه ازادی سیاسی پیش اونا گرفتن
ناشناس
۱۱:۱۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
همین که به هر بهانه جلوی ایران زانو می زنند از منظر سیاست بین الملل اقتدار جمهوری اسلامی را ثابت می کند فراموش نمی شود که امثال اینها به هنگام بازداشت در کشتی چطور زانو زده بودند و گریه می کردند..
ورزشکارا باید بدون دغدغه بازی کنند به امید برد برا بالا بردن پرچم مملکت
با کی کار داری؟
چی گفتی اصن؟
اوضاع داخلی(داخلی) ایران چه ربطی به انگلیس استعمارگر داره؟
این همه قتل و غارت تا الان در طول تاریخ انجام دادن حالا میخوان ژست حقوق بشری بگیرن؟
تو چه دنیای کثیفی زندگی می کنیم.