این فوتبالیستها ی بیچاره ما حداقل به خودشان ارزش قایل میشدند و سرود ملیشان را می خواندند فکر می کردند خیلی خوب بازی می کردندخوب شد با این افتضاح آبروی حرفه ایشان هم رفت خوب خودشان را نشان دادند
خاک برسر بازیکنانما آنها با اینکه می دانند منشا همه ظلمهای رفته ب جهان سوم وخاورمیانه دولتشان هستند باز عرق ملی دارند ودستورات پادشاهی ودیکتاتوری فخیمه را اجرا می کنند ولی این ساده لوحان اسیر رسانه های آنها شده و سرود ملی را نمی خوانند وبه سرود وپرچم خود بی احترامی می کنند
نخیر دوست عزیز ، این بی وجدان ها ساده لوح و احمق نیستند ، چون که در این 2 ماه همه چیز را دیدند و همه ی توصیه ها انجام شد.
چطور اگر ساده لوح و احمق هستند ، ماشین های میلیارد تومانی سوار می شوند و زندگی اشرافی دارند؟
اگر منگول هستند ، چرا به جای غذا ، از قضای حاجت نمی خورند؟
به فرض این که ، رهبر ، نظام اسلامی ، بسیج و سپاه بد هستند!!! آیا در سرود ملی اشاره ای به غیر از ایران و شهدا و اسلام شده است؟؟؟
ناشناس
۲۰:۴۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر ریا.... از این دل سیاه انگلیس که همه عالم درگیر مرگ شدن بس نیست مثلا فکر کردن با زانو زدن میتونن اون همه مردم بی گناهی که پدراشون کشتن و میکشن بخاطر رفاه خودشون خونشونو بشورن...نه آقایان چشم رنگی دماغ دراز ....هرگز شما از ریشه خرابید....همه این فسادها از گور شما بلند میشه بریتانیا داعیه مردم و خون تنها وصله خودتونه...
فوتبالیستهای تیم ملی ایران در نبرد برابر تیم انگلیس شگفتی ساز شدند , هم در تعداد گلهای خورده که در 72 سال گذشته بی سابقه بوده , و هم در بی غیرتی و نخواندن سرود ملی کشورشون . هیچ کجای دنیا و تیم ملی هیچ کشوری , اینقدر بی غیرت نیستند و همچنین تیم فوتبال ساحلی . خاک.... .
در فراموشکاری ما ایرانیان شکی نیست
نمونه ایی از حقوق بشر شما :
کشتار نیمی از ایرانیان
،تجزیه افغانستان
،بحرین
، و خلاصه غرب و شرق و جنوب و شمال ایران
حمایت از تروریستها و اغتشاشکران و حمله به بوشهر ،تصرف و مالکیت نفت ایران در بختیاری ،کشتار عشایر و اعراب خوزستان و بختیاری و ...خلاصه غارت منابع معدنی و فکری و جسمی و مرزها و سرزمین ایران از سیصد سال پیش تا کنون ما از سویی با چین و از سویی با مدیترانه هم مرز بودیم یعنی بتنهایی جاده ابریشم
لعنت بر انگلیس و غربگداها و مزدوران و سلبریتی های برده
چطور اگر ساده لوح و احمق هستند ، ماشین های میلیارد تومانی سوار می شوند و زندگی اشرافی دارند؟
اگر منگول هستند ، چرا به جای غذا ، از قضای حاجت نمی خورند؟
به فرض این که ، رهبر ، نظام اسلامی ، بسیج و سپاه بد هستند!!! آیا در سرود ملی اشاره ای به غیر از ایران و شهدا و اسلام شده است؟؟؟
چرا با یک خوک مشاجره می کنی!؟
انگلیسی ها در تمام دنیا معروف هستند به خوک کثیف ، این ها هم مانند اربابشان می باشند.
خب ک چی
دنیا انگلیس میشناسه و جنایتش
هر چند مردمان هر کشور جدای از سیاست مدارای اون کشورن
نمونه ایی از حقوق بشر شما :
کشتار نیمی از ایرانیان
،تجزیه افغانستان
،بحرین
، و خلاصه غرب و شرق و جنوب و شمال ایران
حمایت از تروریستها و اغتشاشکران و حمله به بوشهر ،تصرف و مالکیت نفت ایران در بختیاری ،کشتار عشایر و اعراب خوزستان و بختیاری و ...خلاصه غارت منابع معدنی و فکری و جسمی و مرزها و سرزمین ایران از سیصد سال پیش تا کنون ما از سویی با چین و از سویی با مدیترانه هم مرز بودیم یعنی بتنهایی جاده ابریشم
لعنت بر انگلیس و غربگداها و مزدوران و سلبریتی های برده