نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
این فوتبالیستها ی بیچاره ما حداقل به خودشان ارزش قایل میشدند و سرود ملیشان را می خواندند فکر می کردند خیلی خوب بازی می کردندخوب شد با این افتضاح آبروی حرفه ایشان هم رفت خوب خودشان را نشان دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر انگلیس و آمریکا ،که نظم کل جهان را بهم ریختن و تو هر کشوری میخوان دخالت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
از مارموزکاریهای این روباه استعمار پیر هست، حیف که برخی دنبال او راه افتادند حیف، میبردشان بعد هم که به هدفش رسید سرشان را ...
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۲۱:۰۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
خاک برسر بازیکنان‌ما آنها با اینکه می دانند منشا همه ظلم‌های رفته ب جهان سوم وخاورمیانه دولتشان هستند باز عرق ملی دارند ودستورات پادشاهی ودیکتاتوری فخیمه را اجرا می کنند ولی این ساده لوحان اسیر رسانه های آنها شده و سرود ملی را نمی خوانند وبه سرود وپرچم خود بی احترامی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید ابراهیم هادی
۱۳:۳۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
نخیر دوست عزیز ، این بی وجدان ها ساده لوح و احمق نیستند ، چون که در این 2 ماه همه چیز را دیدند و همه ی توصیه ها انجام شد.
چطور اگر ساده لوح و احمق هستند ، ماشین های میلیارد تومانی سوار می شوند و زندگی اشرافی دارند؟
اگر منگول هستند ، چرا به جای غذا ، از قضای حاجت نمی خورند؟
به فرض این که ، رهبر ، نظام اسلامی ، بسیج و سپاه بد هستند!!! آیا در سرود ملی اشاره ای به غیر از ایران و شهدا و اسلام شده است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر ریا.... از این دل سیاه انگلیس که همه عالم درگیر مرگ شدن بس نیست مثلا فکر کردن با زانو زدن میتونن اون همه مردم بی گناهی که پدراشون کشتن و میکشن بخاطر رفاه خودشون خونشونو بشورن...نه آقایان چشم رنگی دماغ دراز ....هرگز شما از ریشه خرابید....همه این فسادها از گور شما بلند میشه بریتانیا داعیه مردم و خون تنها وصله خودتونه...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر انگلیس آدم کش مثل روباه است حقه بازکثیف و دنبال چپاول کشورها هستندخداجزای شأن را بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
فوتبالیستهای تیم ملی ایران در نبرد برابر تیم انگلیس شگفتی ساز شدند , هم در تعداد گلهای خورده که در 72 سال گذشته بی سابقه بوده , و هم در بی غیرتی و نخواندن سرود ملی کشورشون . هیچ کجای دنیا و تیم ملی هیچ کشوری , اینقدر بی غیرت نیستند و همچنین تیم فوتبال ساحلی . خاک.... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
شش تاییمون کردن به نشانه اعتراض خخخ
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
شش تایی شدیم که.انگلیس واقعا تیم فوتبال عالی ای داره.
Iran (Islamic Republic of)
تیم
۱۹:۵۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
تیم انگلیس عشقه.عششششق
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۳۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
واقعا چقدر باید حماقت داشته باشی که از شکست تیم کشورت عشق کنی!!
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۰:۱۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
پاسخ به حمید
چرا با یک خوک مشاجره می کنی!؟
انگلیسی ها در تمام دنیا معروف هستند به خوک کثیف ، این ها هم مانند اربابشان می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اینا تو خیلی از بازیهاشون زانو میزنن
خب ک چی
دنیا انگلیس میشناسه و جنایتش
هر چند مردمان هر کشور جدای از سیاست مدارای اون کشورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
هرچی بدبختی ایران میکشه مگه زیر سر امریکا و انگلیس نیست اگه تحریم های اونا و فشارهایی که به مردم وارد میکنن نبود اوضاع ما الان این نبود
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۴۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
در فراموشکاری ما ایرانیان شکی نیست
نمونه ایی از حقوق بشر شما :
کشتار نیمی از ایرانیان
،تجزیه افغانستان
،بحرین
، و خلاصه غرب و شرق و جنوب و شمال ایران
حمایت از تروریستها و اغتشاشکران و حمله به بوشهر ،تصرف و مالکیت نفت ایران در بختیاری ،کشتار عشایر و اعراب خوزستان و بختیاری و ...خلاصه غارت منابع معدنی و فکری و جسمی و مرزها و سرزمین ایران از سیصد سال پیش تا کنون ما از سویی با چین و از سویی با مدیترانه هم مرز بودیم یعنی بتنهایی جاده ابریشم
لعنت بر انگلیس و غربگداها و مزدوران و سلبریتی های برده
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۳:۴۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
غیر از جنایت هایی که ردپای منحوسشان را پاک کردند و سندهای تاریخی را سوزاندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
ما پوزه انگلیس وحشی رو در ابهای خلیج همیشه فارس به خاک ذلت مالیدم! انگلیس ؛ سگ دست آموز آمریکا یادت هست نفتکش استینا امپرو !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
یه دختر چشمش از دست داد توسط سرکوب گران در بندرعباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
حتما فحشای رکیک داده