اینا همش حرفه بازیه. جان ملت اندازه پفکم ارزش نداره و طبق معمول همه تقصیرا ماله تحریم و امریکاست و یا حبابه.
اینا هیچ کدوم خودروی ایرانی سوار نمیشن اما خب مشکل خود مردم هستن مشکل فرهنگ مردم هست همه به فکر خودشونن وگرنه با اتحاد و نخریدن یک ساله خوردو خیلی چیزا درست میشه
تا حالا کجا بودین چرا به داد دل این ملت مظلوم نمیرسید مگر مشکل مردم فقط ماشینه!!!!! ملت نون شب ندارن بخورن شما الان هنوز یادتون اومده ترمز قیمت خودرو رو بکشید جواب خدا رو چی میدین این حق الناس به گردن کیه؟ که مردم رو بیچاره کردین از زندگی و آینده ناامید کردین! خدا از سر مقصر این همه بدبختی نگذره
کاهش قیمت خودرو منتظر ورود مجلس؛ ترمز افزایش قیمت خودرو را چه ارگانی میکشد؟
صنعت خودرو خود را تافته جدا بافته از حاکمیت می داند!
مذاکرات مجلس برای کاهش قیمت خودرو
راهکارهای مجلس برای کاهش قیمت خودرو
باید از خودروهای احتکار شده که کشف می شوند استفاده کرد
مالیات سمی برای احتکار خودرو
کاهش قیمت خودرو
بازار خودرو، بسیار آشفته و نابسامان است
باید به افرادی که بیش از یک خود رو دارند مالیات گرفت . اکثر دلال ها را میشناسم که حتی بیست خودرو دارند و باعث بالا رفتن قیمت میشوند. نیاز است که قوه قضاییه دخالت کند .
یعنی این دوتا کارخونه خون مردمو تو شیشه کشیدن
خواهشا نخرین وقتی بمونه رو دستش التماس میکنه با قیمت زیر 20 میلیون بخرین چون این رو نمی تونن صادرم بکنن
الان کشورای همسایه عراق و افغنستان از هایلوکس و کمری و لکسوس و انواع تویوتا و بنز و بی ام و زیر پاشونه
سمند و پارس و 206 و پراید و تیبا همین جا استفاده میشه
پس نخرید تا ارزووووووون بشه
فقط بازار خودرو نیست.
شما بازار موتورسیکلت رو ببین.
در کل بی نظمی و عدم انظباط در سیستم های دولتی باعث افزایش افسار گسیخته قیمت ها شده است.
سیستم طوری شده که هیچکس پاسخگوی عملکرد نیست.همه در دست هم سعی در مخفی کردن اطلاعات فروش و قیمت هستند.
از کارخانه بگیر تا خرده فروش.
عامل افزایش قیمت هم خوده دولت هست.
اخیرا اعلام کرده قیمت کود را ۵۰۰ تا ۷۰۰ درصد افزایش خواهم داد.خوب دقت کنید تنها تولید کننده کود در کشور کارخانه های دولتی هست و استفاده کننده آن کشاورزان، پس در یک سلسله اتفاقات بیشترین آسیب رو چه کسی خواهد دید.؟
بعد از تمام اینها دولت خودش ملزم به پاسخگویی نمی داند ،مثل اینکه کود را به یک خارجی فروخته باشد.
البته در تمام زمینه ها اینطور هستیم.قیمت میلگرد از ۱۰۰۰ تومان شده ۱۰۰۰۰تومان.صد رحمت به خودرو.
اینا هیچ کدوم خودروی ایرانی سوار نمیشن اما خب مشکل خود مردم هستن مشکل فرهنگ مردم هست همه به فکر خودشونن وگرنه با اتحاد و نخریدن یک ساله خوردو خیلی چیزا درست میشه
صنعت خودرو خود را تافته جدا بافته از حاکمیت می داند!
مذاکرات مجلس برای کاهش قیمت خودرو
راهکارهای مجلس برای کاهش قیمت خودرو
باید از خودروهای احتکار شده که کشف می شوند استفاده کرد
مالیات سمی برای احتکار خودرو
کاهش قیمت خودرو
بازار خودرو، بسیار آشفته و نابسامان است
تا تعرفه ورودی خودروهای وارداتی کم نشه بازار همینه و خودرو ساز پررو.
خواهشا نخرین وقتی بمونه رو دستش التماس میکنه با قیمت زیر 20 میلیون بخرین چون این رو نمی تونن صادرم بکنن
الان کشورای همسایه عراق و افغنستان از هایلوکس و کمری و لکسوس و انواع تویوتا و بنز و بی ام و زیر پاشونه
سمند و پارس و 206 و پراید و تیبا همین جا استفاده میشه
پس نخرید تا ارزووووووون بشه
شما بازار موتورسیکلت رو ببین.
در کل بی نظمی و عدم انظباط در سیستم های دولتی باعث افزایش افسار گسیخته قیمت ها شده است.
سیستم طوری شده که هیچکس پاسخگوی عملکرد نیست.همه در دست هم سعی در مخفی کردن اطلاعات فروش و قیمت هستند.
از کارخانه بگیر تا خرده فروش.
عامل افزایش قیمت هم خوده دولت هست.
اخیرا اعلام کرده قیمت کود را ۵۰۰ تا ۷۰۰ درصد افزایش خواهم داد.خوب دقت کنید تنها تولید کننده کود در کشور کارخانه های دولتی هست و استفاده کننده آن کشاورزان، پس در یک سلسله اتفاقات بیشترین آسیب رو چه کسی خواهد دید.؟
بعد از تمام اینها دولت خودش ملزم به پاسخگویی نمی داند ،مثل اینکه کود را به یک خارجی فروخته باشد.
البته در تمام زمینه ها اینطور هستیم.قیمت میلگرد از ۱۰۰۰ تومان شده ۱۰۰۰۰تومان.صد رحمت به خودرو.