نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
افزایش هر 3 ماه یکبار خودروساز دلیل اصلی گرانی خودرو می باشد
چرا صدا و سیما از مسئولین افزایش 3ماه یکبار را پیگیر نمی شود و صدای مردم را به گوش مسئولین و قوه قضاییه نمی رساند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
افزایش هر 3 ماه یکبار خودروساز دلیل اصلی گرانی خودرو می باشد
چرا صدا و سیما از مسئولین افزایش 3ماه یکبار را پیگیر نمی شود و صدای مردم را به گوش مسئولین و قوه قضاییه نمی رساند!!!
Spain
امید
۱۱:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اخ بزا گرون بشه. چون تو هر ارزونی یه حکمتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید خدمت خبرنگار جوان
نمی خواهیم بس کنید هر وقت دولت خواست یک چیزی رو کنترل کنه بدتر کرده کی و کجا شاهد کاهش قیمت دولت شدیم که این یکی هم دومی باشه. دولت خودش آب تو آسیاب خودروسازها ریخت و مردم رو بدبخت کرد . نمی خواهیم ماشین سوار نمی شیم نخواستیم اونم دادیم مسئولان ارزانی خودشان.
حالا میخوان پراید ۹۰ تومانی رو ۱۲۰ کنند بعد دو ماه ۲تومن کاهش بدن بعد تیتر بزنند که خودرو به خاک سیاه نشست.۴۴ساله سوار نشدیم مردیم که بعد این هم سوار نشیم بمیریم.
اینجا ایران است و مسئولان هر روز به روز میلیاردر و کارگر و قشر ضعیف هر روز به روز بدبخت تر و گرسنه تر . این است عدالت دولت ایران.
هر کی پولداره جرم گناهش را هم میتونه بخره اما اونی که پول نداره حتی نمی تونه بی گناهیش رو ثابت کنه.
از خبرنگار جوان خواهش میکنم درج کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
علاج گرانی نخریدن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
والا داخل اقتصاد وقتی یه مردم حق انتحاب محدودی دارن همینه اکه میخواید قیمت خودرو بیاد پایین کیفیت بره بالاتر عوراض گمرگی وارد برخودرو بردارید خودروهایی هستن با قیمت دلار آزاد 50 میلیون به قیمت ایران با کیفیت صد برابر ایرانی اینا هم فقط حرف میزنند عمل ندارند تا وقتی رقابت نباشه همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
آقای ریئسی کجاس بیا خونه و ماشینو درست کن که مردم بدبخت شدن.
شما .فقط جلوی ماشنو بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ببینید من الان چند بار میگم به خدا مردم ایران خیلی صبور هستن ولی به یه جایی که برسه وامصینتا میشه پس ترمز گرانی همه چیز رو بکشید دولت مردا که بد عاقبتی نزدیک خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
وقتی دولت پشت این گرونی هاست هیچ ارگانی جرات کاهش قیمتهارو نخواهد داشت
انقدر فیلم بازی نکنید برای مردم کاهشی در کار نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
وقتی دولت پشت این گرونی هاست هیچ ارگانی جرات کاهش قیمتهارو نخواهد داشت
انقدر فیلم بازی نکنید برای مردم کاهشی در کار نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بدبخت
۱۱:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
الان آقایون کارشناس که مجوز گرونی سه ماهه دادن اون بدبختی که یکسال ثبت نام کرده وپولش هم بی ارزش شده از کجا سه ماهی بیست میلیون جور کنه تا ببینه شما کی تحویل میدین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا مگه چی شده خودرو ها رو از طلا میسازن چرا هیچ کدوم از دولتی ها کاری انجام نمی دن مردم بدبخت چیکار کنن آقا چرا به داد ملت نمی رسین اینم شد مملکت ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مجلس، دولت، قوه قضاییه جلوی افزایش هر 3 ماه یکبار خودروساز را بگیرد
حقوق حقوق بگیرها 15 تا 21 درصد افزایش داشته خودرو 55 درصد افزایش داشته و قرار است 2 مرحله دیگر افزایش پیدا کنه چرا کسی جلوی افزایش بی رویه کارخانه را نمی گیرد تا بازار به ثبات برسد
چرا کسی پیگیر حقوق مصرف کننده نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگر مجلس یا قوه قضاییه ویاهرارگانی که واقعا پشت مردم باشه، بخواهدوارد کنترل قیمت خودروشود، باید قیمتها رابه مصوب سال 96 تنظیم کنند!؟!! درغیر این صورت، کارعبثی می باشد!!! چون مردم( نه پولدارهای مفت و آقازاده ها) سال 96 هم پول کافی برای خرید خودرو باآن قیمتها رانداشتند!؟!؟ امروزه که عمرا بااین قیمتها بتوانند دوچرخه بخرند چه برسه به خودرو!!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید، عبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
بدبخت قشر کارمند و کارگر با حقوق و دستمزد 10 سال پیش دارن زندگی میکنن من کارمندم ولی دیگه میخوام ول کنم کارمندی رو بزنم تو کار دلالی واقعا خسته شدیم از بس سرمون پیش زن و بچمون پایین انداختیم فقط شاهد اختلاص و دزدی و گرانی
شما که هیچ بالاتر از شماهم نمیتونه جلوی آقا زاده ها و اختلاص گرار و گرونی رو بگیره