افزایش هر 3 ماه یکبار خودروساز دلیل اصلی گرانی خودرو می باشد
چرا صدا و سیما از مسئولین افزایش 3ماه یکبار را پیگیر نمی شود و صدای مردم را به گوش مسئولین و قوه قضاییه نمی رساند!!!
افزایش هر 3 ماه یکبار خودروساز دلیل اصلی گرانی خودرو می باشد
چرا صدا و سیما از مسئولین افزایش 3ماه یکبار را پیگیر نمی شود و صدای مردم را به گوش مسئولین و قوه قضاییه نمی رساند!!!
با سلام و خسته نباشید خدمت خبرنگار جوان
نمی خواهیم بس کنید هر وقت دولت خواست یک چیزی رو کنترل کنه بدتر کرده کی و کجا شاهد کاهش قیمت دولت شدیم که این یکی هم دومی باشه. دولت خودش آب تو آسیاب خودروسازها ریخت و مردم رو بدبخت کرد . نمی خواهیم ماشین سوار نمی شیم نخواستیم اونم دادیم مسئولان ارزانی خودشان.
حالا میخوان پراید ۹۰ تومانی رو ۱۲۰ کنند بعد دو ماه ۲تومن کاهش بدن بعد تیتر بزنند که خودرو به خاک سیاه نشست.۴۴ساله سوار نشدیم مردیم که بعد این هم سوار نشیم بمیریم.
اینجا ایران است و مسئولان هر روز به روز میلیاردر و کارگر و قشر ضعیف هر روز به روز بدبخت تر و گرسنه تر . این است عدالت دولت ایران.
هر کی پولداره جرم گناهش را هم میتونه بخره اما اونی که پول نداره حتی نمی تونه بی گناهیش رو ثابت کنه.
از خبرنگار جوان خواهش میکنم درج کنید.
والا داخل اقتصاد وقتی یه مردم حق انتحاب محدودی دارن همینه اکه میخواید قیمت خودرو بیاد پایین کیفیت بره بالاتر عوراض گمرگی وارد برخودرو بردارید خودروهایی هستن با قیمت دلار آزاد 50 میلیون به قیمت ایران با کیفیت صد برابر ایرانی اینا هم فقط حرف میزنند عمل ندارند تا وقتی رقابت نباشه همینه
ببینید من الان چند بار میگم به خدا مردم ایران خیلی صبور هستن ولی به یه جایی که برسه وامصینتا میشه پس ترمز گرانی همه چیز رو بکشید دولت مردا که بد عاقبتی نزدیک خواهد بود
الان آقایون کارشناس که مجوز گرونی سه ماهه دادن اون بدبختی که یکسال ثبت نام کرده وپولش هم بی ارزش شده از کجا سه ماهی بیست میلیون جور کنه تا ببینه شما کی تحویل میدین
مجلس، دولت، قوه قضاییه جلوی افزایش هر 3 ماه یکبار خودروساز را بگیرد
حقوق حقوق بگیرها 15 تا 21 درصد افزایش داشته خودرو 55 درصد افزایش داشته و قرار است 2 مرحله دیگر افزایش پیدا کنه چرا کسی جلوی افزایش بی رویه کارخانه را نمی گیرد تا بازار به ثبات برسد
چرا کسی پیگیر حقوق مصرف کننده نیست
اگر مجلس یا قوه قضاییه ویاهرارگانی که واقعا پشت مردم باشه، بخواهدوارد کنترل قیمت خودروشود، باید قیمتها رابه مصوب سال 96 تنظیم کنند!؟!! درغیر این صورت، کارعبثی می باشد!!! چون مردم( نه پولدارهای مفت و آقازاده ها) سال 96 هم پول کافی برای خرید خودرو باآن قیمتها رانداشتند!؟!؟ امروزه که عمرا بااین قیمتها بتوانند دوچرخه بخرند چه برسه به خودرو!!؟!
بدبخت قشر کارمند و کارگر با حقوق و دستمزد 10 سال پیش دارن زندگی میکنن من کارمندم ولی دیگه میخوام ول کنم کارمندی رو بزنم تو کار دلالی واقعا خسته شدیم از بس سرمون پیش زن و بچمون پایین انداختیم فقط شاهد اختلاص و دزدی و گرانی
شما که هیچ بالاتر از شماهم نمیتونه جلوی آقا زاده ها و اختلاص گرار و گرونی رو بگیره
چرا صدا و سیما از مسئولین افزایش 3ماه یکبار را پیگیر نمی شود و صدای مردم را به گوش مسئولین و قوه قضاییه نمی رساند!!!
چرا صدا و سیما از مسئولین افزایش 3ماه یکبار را پیگیر نمی شود و صدای مردم را به گوش مسئولین و قوه قضاییه نمی رساند!!!
نمی خواهیم بس کنید هر وقت دولت خواست یک چیزی رو کنترل کنه بدتر کرده کی و کجا شاهد کاهش قیمت دولت شدیم که این یکی هم دومی باشه. دولت خودش آب تو آسیاب خودروسازها ریخت و مردم رو بدبخت کرد . نمی خواهیم ماشین سوار نمی شیم نخواستیم اونم دادیم مسئولان ارزانی خودشان.
حالا میخوان پراید ۹۰ تومانی رو ۱۲۰ کنند بعد دو ماه ۲تومن کاهش بدن بعد تیتر بزنند که خودرو به خاک سیاه نشست.۴۴ساله سوار نشدیم مردیم که بعد این هم سوار نشیم بمیریم.
اینجا ایران است و مسئولان هر روز به روز میلیاردر و کارگر و قشر ضعیف هر روز به روز بدبخت تر و گرسنه تر . این است عدالت دولت ایران.
هر کی پولداره جرم گناهش را هم میتونه بخره اما اونی که پول نداره حتی نمی تونه بی گناهیش رو ثابت کنه.
از خبرنگار جوان خواهش میکنم درج کنید.
شما .فقط جلوی ماشنو بگیر
انقدر فیلم بازی نکنید برای مردم کاهشی در کار نخواهد بود
انقدر فیلم بازی نکنید برای مردم کاهشی در کار نخواهد بود
حقوق حقوق بگیرها 15 تا 21 درصد افزایش داشته خودرو 55 درصد افزایش داشته و قرار است 2 مرحله دیگر افزایش پیدا کنه چرا کسی جلوی افزایش بی رویه کارخانه را نمی گیرد تا بازار به ثبات برسد
چرا کسی پیگیر حقوق مصرف کننده نیست
شما که هیچ بالاتر از شماهم نمیتونه جلوی آقا زاده ها و اختلاص گرار و گرونی رو بگیره