فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تاحالا که کسی به کمک مردم بی پناه ایران هیچ اقدمی مبنی بر جلوگیری ازافزایش قیمت خودو توسط خودروسازان صورت نداده امیدواریم نمایندگانمحترم مجلس جدید بوانند ازقدرت خوداستفاده کنن وکاری کنند که دیگر شاهد پرروگرایی خودروسازانشود ترمز اقزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان گرفته شود انشالله بحق این ماه عزیز و بازوی شکسته حضرت ابوالفضل العباس
قرار است دنا پلاس توربو اتومات تحویل فروردین 99 را با قیمت 250 میلیون تحویل کسانی که ثبت نام کرده اند بدهند در صورتی که هایما اس 5 تحویل فروردین را با قیمت 178 میلیون در فروردین 99 تحویل دادند و خودرو هایما اس 7 را با قیمت حدود 200 میلیون تحویل دادند
این چه قانون و عدالتی است؟؟؟
قیمت خودرو این همه حرف نمی خواهد یک نماینده هم می داند قیمت خودرو به دلار بستگی دارد و این کاری که نمایندگان می کنند جنبه سر گرم کردن مردم را دارد و بس.
متاسفانه خودرو سازان از اعتقادات مردم سو استفاده کردند و هر کالای بی کفیتی را به عنوان کالا ایرانی به فروش می رسانند اگر شما اهل دین و ایمان بودی اولا به کفیت فکر می کردی نه به سود خودتان2- اگر این خودرو خوب محکم و با کلاس است چرا اقازاده های خودتان استفاده نمی کنند3- اگر فکر می کنید که قابل رقابت است چرا واردات خودرو خارجی را متوقف نمودی؟؟؟/این حرفها را همه می دانند اما کسی نیست که جواب بدهد
در یک کلام احساس ناامیدی و بدبختی به آدم دست میده آنقدر چیزهای واجب تر از ماشین است مثل دارو ،سرپناه......اصلا آدم نمیدونه درد به کی بگه کو گوش شنوا و حلال مشکلات
قوه قضاییه و مجلس و دستگاه های نظارتی چرا ورود نمیکنن ؟؟؟؟ میشه دلیلشو بگین ؟؟؟؟ از بدبختی مردم لذت میبرین ؟؟؟ نمیبینین مردم چه فشاری رو دارن تحمل میکنن ؟؟؟؟؟ این مردم براتون باید چیکار میکردن و نکردن ؟؟؟؟ شما برای مردم چیکار کردین ؟؟؟ تحریمیم قبول ، ولی اینم راهش نیست که پا روی گلوی مردم بذارین !!! دولت توی این تحریم ها چه کاری برای مردم انجام داده ؟؟؟ دستگاههای نظارتی که نمیتونه قیمت بازارهای داخلی رو مدیریت کنه وجودش واسه چیه ؟؟؟ برای چی حقوق و مزایا از دولت میگیرن و دولت و قوه قضاییه چرا پیگیری نمیکنه
شک نکن دست همشون توی یه کاسه س که کسی کاری نمیکنه منافع اینا در ایجاد همچین اوضاعیه.
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا و به کدامین منطق هر سه ماه یکبار قیمت های ماشین را در کارخانه افزایش میدهید. هرچقدر افزایش بدهید بازار هم همان مقدار گران تر می شود. اگر شما بفکر مردمید حقوق کارگر و کارمند را هر سه ما یکبار افزایش دهید. حقوق ها در سال حد اکثر 10 تا 20 درصد افزایش داره اما خودروسازان دولتی و رانتی هر سه ماه یکبار 20 تا 30 درصد افزایش دارن. یعنی در سال میشه 80 تا 120 درصد. فقط میگوییدکه بفکر مردم هستید که بوالله نیستید. خدا ازتون نگذره
اونوقت ببینم کسی واسه پراید الان با دلار 23 تومنی کلا 5 میلیون پول میشماره؟؟
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
این چه قانون و عدالتی است؟؟؟