نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
دیگه نمیشه الان که داره دولت تموم میشه .تحریمهابرگرده چطورمیارین پایین؟قطعه سازمان میاره پایین میگه ندادن دادم آزادمردان نمیشه تا ازریشه درست نشه ارزودلاروسکه تاپایان ونشه قطعه ای ۲۵۰۰ودلار۴۲۰۰ هیچ چیزارزون نمیشه سکه ۱۱میلیون شد خدابدادمه یه بده هابرسه کارمندی که حقوق ۱۱میلیونی تو۳۰سال خدمتش ندیده ازکجاسکه ومهریه بده که داره نابودمیشی حداقل روزمهریه شروع ونمایندگان ربع سکه تصویب کنیدکه را.بخشنامه بشه تاابد ای جوان درحال ازدواج هردوطرف راضی .حقوق یکماه کارمندبره سکه هم نمیشه دکترزندانهاخالی وفقط بندی منطقی بشه زنی که مهریه میگی ه وجدان داره نکته میخواد به مهریه برسه بایدقبول کنه والاتر میره زندان میخوره میخواهی زن هم به مهریه نمی سه یاطلاقش نمیده مرد..اول سکه ومهریه رادرست کنیدخواهشا عمرجوان داره میره نوزادان ربع کنی سالی بااین اوضاع طلا ودلار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط مجوز واردات بدن و بازار رو از انحصار این مافیای خودرو خارج کنن
اونوقت ببینم کسی واسه پراید الان با دلار 23 تومنی کلا 5 میلیون پول میشماره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خودمم
۱۶:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
دورت به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
سید جلال
۱۲:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگه راست میگه بیاد واردات خودرو را آزاد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
واردات خودرو نیاز به ارزداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تاحالا که کسی به کمک مردم بی پناه ایران هیچ اقدمی مبنی بر جلوگیری ازافزایش قیمت خودو توسط خودروسازان صورت نداده امیدواریم نمایندگانمحترم مجلس جدید بوانند ازقدرت خوداستفاده کنن وکاری کنند که دیگر شاهد پرروگرایی خودروسازانشود ترمز اقزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان گرفته شود انشالله بحق این ماه عزیز و بازوی شکسته حضرت ابوالفضل العباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
گوش اگه گوش مسئولین است آن که جای نرسد فریاد ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
قرار است دنا پلاس توربو اتومات تحویل فروردین 99 را با قیمت 250 میلیون تحویل کسانی که ثبت نام کرده اند بدهند در صورتی که هایما اس 5 تحویل فروردین را با قیمت 178 میلیون در فروردین 99 تحویل دادند و خودرو هایما اس 7 را با قیمت حدود 200 میلیون تحویل دادند
این چه قانون و عدالتی است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
از دست مجلس هیچ کاری بر نمیاد دلخوش نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
دلخوش نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
قیمت خودرو این همه حرف نمی خواهد یک نماینده هم می داند قیمت خودرو به دلار بستگی دارد و این کاری که نمایندگان می کنند جنبه سر گرم کردن مردم را دارد و بس.
Netherlands
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
منظور مجلس از ترمز همون سلام به گرونی هستش. اول گرون میکنن بعد چن تا برنامه علت گرانی میزارن و مجلس هم تایید میکنه تعزیرات هم همراهیشون میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
افرین حرف حق همینه
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۱۲:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه خودرو سازان از اعتقادات مردم سو استفاده کردند و هر کالای بی کفیتی را به عنوان کالا ایرانی به فروش می رسانند اگر شما اهل دین و ایمان بودی اولا به کفیت فکر می کردی نه به سود خودتان2- اگر این خودرو خوب محکم و با کلاس است چرا اقازاده های خودتان استفاده نمی کنند3- اگر فکر می کنید که قابل رقابت است چرا واردات خودرو خارجی را متوقف نمودی؟؟؟/این حرفها را همه می دانند اما کسی نیست که جواب بدهد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
در یک کلام احساس ناامیدی و بدبختی به آدم دست میده آنقدر چیزهای واجب تر از ماشین است مثل دارو ،سرپناه......اصلا آدم نمیدونه درد به کی بگه کو گوش شنوا و حلال مشکلات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
جلوی افزایش هر 3ماه یکبار کارخانه را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۲:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
قوه قضاییه و مجلس و دستگاه های نظارتی چرا ورود نمیکنن ؟؟؟؟ میشه دلیلشو بگین ؟؟؟؟ از بدبختی مردم لذت میبرین ؟؟؟ نمیبینین مردم چه فشاری رو دارن تحمل میکنن ؟؟؟؟؟ این مردم براتون باید چیکار میکردن و نکردن ؟؟؟؟ شما برای مردم چیکار کردین ؟؟؟ تحریمیم قبول ، ولی اینم راهش نیست که پا روی گلوی مردم بذارین !!! دولت توی این تحریم ها چه کاری برای مردم انجام داده ؟؟؟ دستگاههای نظارتی که نمیتونه قیمت بازارهای داخلی رو مدیریت کنه وجودش واسه چیه ؟؟؟ برای چی حقوق و مزایا از دولت میگیرن و دولت و قوه قضاییه چرا پیگیری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
شک نکن دست همشون توی یه کاسه س که کسی کاری نمیکنه منافع اینا در ایجاد همچین اوضاعیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا و به کدامین منطق هر سه ماه یکبار قیمت های ماشین را در کارخانه افزایش میدهید. هرچقدر افزایش بدهید بازار هم همان مقدار گران تر می شود. اگر شما بفکر مردمید حقوق کارگر و کارمند را هر سه ما یکبار افزایش دهید. حقوق ها در سال حد اکثر 10 تا 20 درصد افزایش داره اما خودروسازان دولتی و رانتی هر سه ماه یکبار 20 تا 30 درصد افزایش دارن. یعنی در سال میشه 80 تا 120 درصد. فقط میگوییدکه بفکر مردم هستید که بوالله نیستید. خدا ازتون نگذره