از آب گل آلود ماهی نگیر، مگه کشور قانون نداره که با گرانفروشی برخورد کنه؟؟؟ چرا گردن مردم می اندازی
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
خودرو رو بخوان کنترل کنن خیلی راحت کنترل میکنن همونطور که الات مردم خشمگین و عصبانی رو کنترل کردن.. نکنید این کارارو.. .. .. هرروز یک خبر جدید و یک فشار ببشتر به مردم.. هرروز مردم رو عصبی تر میکنید!
سلام آقا رییسی تو قرآن توامام حسین قسم میدم شماهم کاری انجام بدین توخدا قیمتها هر روز میره بالا چه خبره بیچاره شدیم آرزو ماشین ماندیم دیگه حتی پراید نمیتونیم بخریم واقعان درسته شماکه همیشه از گرانی صحبت میکنی چرا یکبار از قیمت ماشین حرفی نمیزنید
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
عزیزم امیدی به بعد1400 هم نداشته باش این خانه از پای بست ویرانه.
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مگه بعداز روحانی انتظار داری ارزون بشه همه چی نه گرامی تا زمانی که تحریم و این اختلاسها هست گرانی هم هست
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تحریم بازیچه ای در دست اقایونه...
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
طبق آخرین اخبار از مجلس فعلا نمایندگان انقلابی دنبال فیلترینگ تمامی پیام رسان های خارجی و شبکه های اجتماعی خارجی هستند
کاری از دست این نمایندگان در خصوص گرانی اگر بر میامد حتما همان اول انجام میدادند
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
خودروسازی اتفاقا کاملا وابسته به حاکمیت است.کدامیک از مسئولین در خودروسازی سرمایهگذاری کرده یا به نحوی وابستگی دارد اول دست اونا رو ببرید ببینید بعدش خودروسازی پشتش به کی گرمه که خون ملت رو تو شیشه کرده
راه کارخروج ازبحران گرانی.خودرو ومسکن ساده واسانه ولی کو مسئولی که گوش شنوا داشته باشه وبه فکرمردم باشه.اگر مسئولی مثل قراردادویلموس نباشه.حاضرم راهنمائیش کنم
چرا هیچ نظارتی بر قیمت خودرو نیست چرا هیچ ارگانی بر قیمت خودرو نظارت نمی کند مردم عادی چه گناهی کردن شما را به خدا فکری به حال این مردم کنید مجلس محترم . قوه قضائیه محترم امید مردم نگاه مردم به شما بزرگواران هست
دولت دست دردست خودروسازداردوشکی نیست
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
کاری از دست این نمایندگان در خصوص گرانی اگر بر میامد حتما همان اول انجام میدادند
بعدش هم میگن من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود !
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.