نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
خیلی دارین نازمافیهای خودرورامی کشین تنها راه شکست قیمت خودرو واردات خودرهست واین همه فکرکردن نداره خودروی وارداتی یک چهارم قیمت خودرو نمیشه چرااین کارانجام نمیشه
دولت دست دردست خودروسازداردوشکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
این خبر جک بود نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اون موقعی که داشتی رای میدادی باهاس فکر اینجاشم بکنی
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
از آب گل آلود ماهی نگیر، مگه کشور قانون نداره که با گرانفروشی برخورد کنه؟؟؟ چرا گردن مردم می اندازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
خودرو رو بخوان کنترل کنن خیلی راحت کنترل میکنن همونطور که الات مردم خشمگین و عصبانی رو کنترل کردن.. نکنید این کارارو.. .. .. هرروز یک خبر جدید و یک فشار ببشتر به مردم.. هرروز مردم رو عصبی تر میکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
دیگه از دست کسی کاری بر نماید . فقط خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام آقا رییسی تو قرآن توامام حسین قسم میدم شماهم کاری انجام بدین توخدا قیمتها هر روز میره بالا چه خبره بیچاره شدیم آرزو ماشین ماندیم دیگه حتی پراید نمیتونیم بخریم واقعان درسته شماکه همیشه از گرانی صحبت میکنی چرا یکبار از قیمت ماشین حرفی نمیزنید
Iran (Islamic Republic of)
بیخیال
۱۴:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
بازم یه بازی دیگه واسه سرگرم شدنمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
والله من که تا خرداد 1400هیچ امیدی ندارم مگر اینکه بعدش فرجی چیزی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
عزیزم امیدی به بعد1400 هم نداشته باش این خانه از پای بست ویرانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مگه بعداز روحانی انتظار داری ارزون بشه همه چی نه گرامی تا زمانی که تحریم و این اختلاسها هست گرانی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تحریم بازیچه ای در دست اقایونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
طبق آخرین اخبار از مجلس فعلا نمایندگان انقلابی دنبال فیلترینگ تمامی پیام رسان های خارجی و شبکه های اجتماعی خارجی هستند

کاری از دست این نمایندگان در خصوص گرانی اگر بر میامد حتما همان اول انجام میدادند
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۲:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
آره کاری از دستشون بر نمیاد چون بهشون چندین ماشین دادند
Iran (Islamic Republic of)
باقرخان سالار ملی
۱۳:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
منتظریم ببینیم آیا کسی در ایران هست که عرضه این کار را داشته باشد یا باید به حال نابسامان ایران و ایرانی خون گریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
دولت میده مجلس مجلس میده دولت !
بعدش هم میگن من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
خودروسازی اتفاقا کاملا وابسته به حاکمیت است.کدامیک از مسئولین در خودروسازی سرمایه‌گذاری کرده یا به نحوی وابستگی دارد اول دست اونا رو ببرید ببینید بعدش خودروسازی پشتش به کی گرمه که خون ملت رو تو شیشه کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
راه کارخروج ازبحران گرانی.خودرو ومسکن ساده واسانه ولی کو مسئولی که گوش شنوا داشته باشه وبه فکرمردم باشه.اگر مسئولی مثل قراردادویلموس نباشه.حاضرم راهنمائیش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
لطفا واردات خودرو را آزاد کنید تا لااقل دلالان نتوانند سوء استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا هیچ نظارتی بر قیمت خودرو نیست چرا هیچ ارگانی بر قیمت خودرو نظارت نمی کند مردم عادی چه گناهی کردن شما را به خدا فکری به حال این مردم کنید مجلس محترم . قوه قضائیه محترم امید مردم نگاه مردم به شما بزرگواران هست