نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسحق روزافروزی
۱۷:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
خنده داره در یک مملکت اسلامی هرچیزی که میخواهی یک مشکل اساسی داره میدانید چرا برای اینکه دلالی و دزدی از بین نمی ره همه دارند سبقت میگیرند که بدن و آن بالا ماشین دا قبلا به نمایندگی می دادند نمایندگی یا نقد می فروخت یا اقساطی وام از بانک بیشتر اوقات هم ماشین با کمی اختلاف قیمت تو نمایندگی بود از آن موقع که قرعه کشی شد این گرفتاری شروع شد کیفیت هم آمده پایین چون هیچ رقابتی نیست .موفق باشید .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
یک صندوق سرمایه ای باید ایجاد بشه توی بورس با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی و جذب سرمایه های حقیقی برای تأسیس خودروسازی جدید. اینطوری بازار خودرو از انحصار خارج شده و سرمایه های سرگردان جذب میشه با سود بالا و طبیعتا عرضه افزایش پیدا میکنه و مردم هم ترجیح میدن از خودروسازی تازه تأسیس خرید کنن و از این دو خودروساز بدنام ترجیحا دست بکشن. در این حالت سایپا و ایران خودرو قیمت هاشون رو کاهش میدن و درمجموع هم تولید شغل میشه هم شاهد کاهش واقعی قیمت خودرو هستیم. ضمن اینکه همزمان باید در بورس هلدینگی برای سرمایه ایجاد بشه تا صنعت قطعه سازی و کارخانه تولید فولاد هم توسعه پیدا کنه. از ابتدای این اتفاق قیمت خودرو کاهش پیدا میکنه هرکسی هم پولی داره صرف پیش خرید و سهم گرفتن توی کارخونه جدید میکنه ن این محصولات داغون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تازمانی ک این دو شرکت فرغون ساز بی خیال انحصار تولید خودرو نشن همین آش و همین کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۷:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
نه دولت مقصره و نه خودرو ساز میدونین چرا ؟

چون درآمد خودرو ساز از همین چیزاس و هرچی گرونتر بهتر . و بخشی از درآمد دولت هم از همین کارخانه هاس ، هرچه گرانتر ، مالیات بیشتر.

لطفا برای چند دقیقه دست از سر دولت و خودرو ساز بردارین و به خودتون نگاه کنید.

چرا میخرین؟؟؟؟ اگه چیزی گرون میشه نخرین ، بعد از مدت کوتاه خود به خود ارزون میشه چون سازنده ها منافع مالیشون به خطر میوفته.

دوباره ازتون میپرسم مردم عزیز ....


چرا میخرین ؟؟؟؟
لطفا برام دلیل قانع کننده بگین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط دروغ راستی چرا زمین گران شده ایا تحریم هستیم ایا قاچاق میشود دست بردارید نمیدونم مگه عمر انسان چقدره انقدر ظلم میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اقا ترمز رو بکشن که سر خودشون میخوره به شیشه ماشین تازه اگه کمربند رو بسته باشن پس خیالت راحت نمیکشن هرچند گاهی نمایندگان ملت بحث چیزی رو پیش میکشن که جیب خودشون رو پر کنن که اگه پر نشد ترمز رو میکشن اگه پر شد ترمز چیه تازه به افزایش سرعت گرانی خودرو دامن میزنن الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ما کالای ایرانی نخواستیم مخصوصا داخل ماشین چون به قیمت خون پدرطون میفروشن ماشین بی کیفیت رو
واردات رو ازاد کنند و عوارض رو از ماشین های وارداتی بردارند ببینید چطور همینا ماشین 100 میلیونی رو میدن 20 میلیون
والا هرچی میکشیم از قوانین حمایت از کالای داخلیه اگه یکم فکر میکردند میدیدن داخل بعضی از صنایع باید رقابت باشه مثل خودرو سازی که مردم فقط دو تا حق انتخاب دارن و دستشون بسته یه پس عوارض گمرگی رو بردارید بزارید خودرو بیاد داخل
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
این حرفها همش کشکه قیمت تابع عرضه وتقاضاهستش وقتی کارخونه ها هرروز به راست ودروغ میگن رکوردتولیدشکسته شدو....تحقیق کنیداز۵۰۰۰۰هزاردستگاهی که میگن تولیدکردن چندتاشو دادن دست مصرف کننده کلازیر۵۰هزارتا مابقیش کجاست دست دلال که طرف حساب تولیدکننده هستش پس خودکارخونه ها نمیدن توبازار تاقیمت ها بالاتربره وبدشون نمیادماشین ۲۰مسلیونی رو باتحویل اخروالزمان ۲۰۰میلیون بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
از پارسال تا الان مجلس ورود کرده بهتر که نشد هیچ بدتر هم شد
Iran (Islamic Republic of)
خودمم
۱۶:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
وقتی یک رئیس جمهور نتونست کاری بکنه.پس مجلس هم هرچی داد بزنن فایده نداره.چون صنعت خودرو سازی ماباتوجه به این دهه اخیر،وروی کار آمدن دولت نابلد.حالا دست مافیا افتاده و هرجوری که بخوان تاخت و تاز میکنن.بله دوستان همینجوریه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مسولین چطور جواب خدا را میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
کارگری که نمیتونست پراید ۲۰ میلیونی رو بخره براش فرقی نداره که قیمت پراید ۳۰ میلیون باشه یا میلیون، آب از سرش گذشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ازانحصاربیرون اوردن خودرو سازهای داخلی با ازتدکردن واردات خودرو باتعرفه گمرکی پایین نه تنها ترمزکشیده میشه قیمتهای خودروی داخلی کمترازنصف میشه.البته خودرو سازهای داخلی هم ورشکسته میشن.حالا ببینید چه کسی نمیزاره این اتفاق بیوفته....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
هیچ اصلاحی در هیچ زمینه ای خودرو مسکن شغل و... نیست صاحب اصلی بیاد تا ریا کارهای خائن دستشون رو بشه ان شا الله