نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگر جلوی افزایش قیمت بی رویه کارخانه که هر 3 ماه یکبار بصورت ناعادلانه و غیر منطقی مجوزش داده شده گرفته شود و خودروساز تولیدش را افزایش دهد قیمت بازار به ثبات میرسد
متاسفانه باسیاست های غلط مسئولین در قیمت گذاری کارخانه این محصول انحصاری و بی کفیت در کارخانه قیمتش دارد سر به فلک می کشد
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۱:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مگه تو این مملکت ارگانی هم هست که بتونه قیمت ها رو کنترل کنه؟
اگه شما اطلاع دارید به منم بگید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگر واقعا به فکر مردم هستید اجازه ورود خودرو را بدون عوارض صادر کنید تا مشکل مردم حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
باسلام:
مجلس اگر نمیتواندبه قیمت گذاری خودرو به خاطر وظیفه ی نظارتی اش ورود کندولی از قدرت قانون گذاریش که میتوانداستفاده کندودر قوانین بودجه آیتم هایی را قراردهدتا خودروسازهای یکه تازرامرعوب کنندیکی اینکه ارزدولتی راکلاازخودروسازان دریغ نمایند دوم اینکه درکنارخودخواهانه طلبی هاویکه تازی های خودروسازان واردات خودروهای دست دوم خارجی رابا تعرفه صفردولتی همانگونه که درزمان شهرداری کرباسچی درسال 70برای اتوبوسهای شرکت واحددرنظرگرفته شدرابه تصویب برسانندتابتوان قیمت گذاری باسلام:
مجلس اگر نمیتواندبه قیمت گذاری خودرو به خاطر وظیفه ی نظارتی اش ورود کندولی از قدرت قانون گذاریش که میتوانداستفاده کندودر قوانین بودجه آیتم هایی را قراردهدتا خودروسازهای یکه تازرامرعوب کنندیکی اینکه ارزدولتی راکلاازخودروسازان دریغ نمایند دوم اینکه درکنارخودخواهانه طلبی هاویکه تازی های خودروسازان واردات خودروهای دست دوم خارجی رابا تعرفه صفردولتی همانگونه که درزمان شهرداری کرباسچی درسال 70برای اتوبوسهای شرکت واحددرنظرگرفته شدرابه تصویب برسانندتابتوان قیمت گذاری خودروهاراازدست خودروسازان خارج نمودرانددرکشورتوسط تصمیمات اتاق بسته چندنفراتفاق می افتدکه مجلس میتواندباقوانین قوی وبعدنظارت قویترازاینگونه تصمیمات مخرب که دراین دولت به اوج خودرسیده است راجلویش رابگیرند.خودروهاراازدست خودروسازان خارج نمود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
شعار تا کی حرف تا کی دروغ تا کی فریب مردم تا کی ترس تا کی.
Iran (Islamic Republic of)
علی ....
۱۰:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ممنون که خودرو ارزون کردید سپاسگزارم وزیر صنعت سابق ممنون از وزیران سابق از تعزیرات از بازرسان 90 میلیون پول پراید
Iran (Islamic Republic of)
Abc
۱۰:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگه بازار خودرو همینطور پیش بره در آینده خیلی نزدیک چنان رکوردی به وجود میاد که کارخانه های تولید خودرو حتی یک ماشین هم نمیتونن بفروشن. اون موقع دوباره کاسه چه کنم چه کنم به دست میگیرن و دست به دامن دولت و مردم میشن. دولت هم طبق سیاست معمول در حمایت از کالا های بی کیفیت پول مردم رو میده به خودرو ساز ها تا بتونن دوباره همین بلا هارو سر مردم بیارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تحقیق و تفحص با هزینه های زیاد انجام شد ولی چه کسی نگذاشت پیگیری شود ؟؟؟
مگر در مورد گرانی های خودرو تا خیار و بادمجان و سیب زمینی و کود شیمیایی و .......مدعی العموم داریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۰:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
نخریم نخریم .حالا اگر مردم دوسال مدل ماشین هایشان را عوض نکنند ، اتفاقی میوفته ؟ جلو در هر خونه حداقل یک خودرو پارک هست هرچند یه عده چند تا خودرو دارند، کجا میرویم اینگونه شتابان !!!
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۰:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
نخریم نخریم .حالا اگر مردم دوسال مدل ماشین هایشان را عوض نکنند ، اتفاقی میوفته ؟ جلو در هر خونه حداقل یک خودرو پارک هست هرچند یه عده چند تا خودرو دارند، کجا میرویم اینگونه شتابان !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چه قدر میخواین بیارین پایین 5 تومان کاهش میدین میگین کاهش دادیم زحمت ندین به خودتون خسته میشین ما هم راضی به زحمت شما نیستیم همون به فکر فیلتر پیام رسانا باشین این چیزا مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۰:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا جلو واردات خودرو خود دولت گرفته گمرک کیلو چنده وقتی واردات گرفته شده میشه پراید رده خارج شده 100 میلیون ت خود ایران‌خودرو 206 تیپ 2 میده 140 م ت برید با دوربین مخفی به عنوان مشتری و مدارک ثبت نام و پول ببرید خودتون می‌رسید به حرفم مردم هم ميدونند خدا رحم کنه فقط مردم بلند نشن
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۰:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
کارخونه رو دیگه گرون نکنید بازارم گرون نمیشه وقتی قیپت کارخونه رو هر ۳ ماه افزایش میدین انتظتر دارین مردم بیان ثبت نام کنن تو قرعه کشی اگه اسمشون در اومد با این قیمتا با کلی تاخیر و یکسال تو رهن بودن سمد و هزار شرط دیگه مفت ماشینشونو بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
شما هم با اين نوع گزارش نويسي تون، آب در آسياب مسوليني كه در گزارش تون به اونها اشاره كردين مي ريزين تا بيشتر خون مردم را در شيشه بريزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اینا همش حرفه بازیه.

اینا هیچ کدوم خودروی ایرانی سوار نمیشن اما خب مشکل خود مردم هستن مشکل فرهنگ مردم هست همه به فکر خودشونن وگرنه با اتحاد و نخریدن یک ساله خوردو خیلی چیزا درست میشه