اگر جلوی افزایش قیمت بی رویه کارخانه که هر 3 ماه یکبار بصورت ناعادلانه و غیر منطقی مجوزش داده شده گرفته شود و خودروساز تولیدش را افزایش دهد قیمت بازار به ثبات میرسد
متاسفانه باسیاست های غلط مسئولین در قیمت گذاری کارخانه این محصول انحصاری و بی کفیت در کارخانه قیمتش دارد سر به فلک می کشد
باسلام:
مجلس اگر نمیتواندبه قیمت گذاری خودرو به خاطر وظیفه ی نظارتی اش ورود کندولی از قدرت قانون گذاریش که میتوانداستفاده کندودر قوانین بودجه آیتم هایی را قراردهدتا خودروسازهای یکه تازرامرعوب کنندیکی اینکه ارزدولتی راکلاازخودروسازان دریغ نمایند دوم اینکه درکنارخودخواهانه طلبی هاویکه تازی های خودروسازان واردات خودروهای دست دوم خارجی رابا تعرفه صفردولتی همانگونه که درزمان شهرداری کرباسچی درسال 70برای اتوبوسهای شرکت واحددرنظرگرفته شدرابه تصویب برسانندتابتوان قیمت گذاری باسلام:
مجلس اگر نمیتواندبه قیمت گذاری خودرو به خاطر وظیفه ی نظارتی اش ورود کندولی از قدرت قانون گذاریش که میتوانداستفاده کندودر قوانین بودجه آیتم هایی را قراردهدتا خودروسازهای یکه تازرامرعوب کنندیکی اینکه ارزدولتی راکلاازخودروسازان دریغ نمایند دوم اینکه درکنارخودخواهانه طلبی هاویکه تازی های خودروسازان واردات خودروهای دست دوم خارجی رابا تعرفه صفردولتی همانگونه که درزمان شهرداری کرباسچی درسال 70برای اتوبوسهای شرکت واحددرنظرگرفته شدرابه تصویب برسانندتابتوان قیمت گذاری خودروهاراازدست خودروسازان خارج نمودرانددرکشورتوسط تصمیمات اتاق بسته چندنفراتفاق می افتدکه مجلس میتواندباقوانین قوی وبعدنظارت قویترازاینگونه تصمیمات مخرب که دراین دولت به اوج خودرسیده است راجلویش رابگیرند.خودروهاراازدست خودروسازان خارج نمود.
اگه بازار خودرو همینطور پیش بره در آینده خیلی نزدیک چنان رکوردی به وجود میاد که کارخانه های تولید خودرو حتی یک ماشین هم نمیتونن بفروشن. اون موقع دوباره کاسه چه کنم چه کنم به دست میگیرن و دست به دامن دولت و مردم میشن. دولت هم طبق سیاست معمول در حمایت از کالا های بی کیفیت پول مردم رو میده به خودرو ساز ها تا بتونن دوباره همین بلا هارو سر مردم بیارن.
تحقیق و تفحص با هزینه های زیاد انجام شد ولی چه کسی نگذاشت پیگیری شود ؟؟؟
مگر در مورد گرانی های خودرو تا خیار و بادمجان و سیب زمینی و کود شیمیایی و .......مدعی العموم داریم؟؟؟
نخریم نخریم .حالا اگر مردم دوسال مدل ماشین هایشان را عوض نکنند ، اتفاقی میوفته ؟ جلو در هر خونه حداقل یک خودرو پارک هست هرچند یه عده چند تا خودرو دارند، کجا میرویم اینگونه شتابان !!!
نخریم نخریم .حالا اگر مردم دوسال مدل ماشین هایشان را عوض نکنند ، اتفاقی میوفته ؟ جلو در هر خونه حداقل یک خودرو پارک هست هرچند یه عده چند تا خودرو دارند، کجا میرویم اینگونه شتابان !!!
چه قدر میخواین بیارین پایین 5 تومان کاهش میدین میگین کاهش دادیم زحمت ندین به خودتون خسته میشین ما هم راضی به زحمت شما نیستیم همون به فکر فیلتر پیام رسانا باشین این چیزا مهمتره
چرا جلو واردات خودرو خود دولت گرفته گمرک کیلو چنده وقتی واردات گرفته شده میشه پراید رده خارج شده 100 میلیون ت خود ایرانخودرو 206 تیپ 2 میده 140 م ت برید با دوربین مخفی به عنوان مشتری و مدارک ثبت نام و پول ببرید خودتون میرسید به حرفم مردم هم ميدونند خدا رحم کنه فقط مردم بلند نشن
کارخونه رو دیگه گرون نکنید بازارم گرون نمیشه وقتی قیپت کارخونه رو هر ۳ ماه افزایش میدین انتظتر دارین مردم بیان ثبت نام کنن تو قرعه کشی اگه اسمشون در اومد با این قیمتا با کلی تاخیر و یکسال تو رهن بودن سمد و هزار شرط دیگه مفت ماشینشونو بفروشن
اینا هیچ کدوم خودروی ایرانی سوار نمیشن اما خب مشکل خود مردم هستن مشکل فرهنگ مردم هست همه به فکر خودشونن وگرنه با اتحاد و نخریدن یک ساله خوردو خیلی چیزا درست میشه
متاسفانه باسیاست های غلط مسئولین در قیمت گذاری کارخانه این محصول انحصاری و بی کفیت در کارخانه قیمتش دارد سر به فلک می کشد
اگه شما اطلاع دارید به منم بگید!
مجلس اگر نمیتواندبه قیمت گذاری خودرو به خاطر وظیفه ی نظارتی اش ورود کندولی از قدرت قانون گذاریش که میتوانداستفاده کندودر قوانین بودجه آیتم هایی را قراردهدتا خودروسازهای یکه تازرامرعوب کنندیکی اینکه ارزدولتی راکلاازخودروسازان دریغ نمایند دوم اینکه درکنارخودخواهانه طلبی هاویکه تازی های خودروسازان واردات خودروهای دست دوم خارجی رابا تعرفه صفردولتی همانگونه که درزمان شهرداری کرباسچی درسال 70برای اتوبوسهای شرکت واحددرنظرگرفته شدرابه تصویب برسانندتابتوان قیمت گذاری باسلام:
مجلس اگر نمیتواندبه قیمت گذاری خودرو به خاطر وظیفه ی نظارتی اش ورود کندولی از قدرت قانون گذاریش که میتوانداستفاده کندودر قوانین بودجه آیتم هایی را قراردهدتا خودروسازهای یکه تازرامرعوب کنندیکی اینکه ارزدولتی راکلاازخودروسازان دریغ نمایند دوم اینکه درکنارخودخواهانه طلبی هاویکه تازی های خودروسازان واردات خودروهای دست دوم خارجی رابا تعرفه صفردولتی همانگونه که درزمان شهرداری کرباسچی درسال 70برای اتوبوسهای شرکت واحددرنظرگرفته شدرابه تصویب برسانندتابتوان قیمت گذاری خودروهاراازدست خودروسازان خارج نمودرانددرکشورتوسط تصمیمات اتاق بسته چندنفراتفاق می افتدکه مجلس میتواندباقوانین قوی وبعدنظارت قویترازاینگونه تصمیمات مخرب که دراین دولت به اوج خودرسیده است راجلویش رابگیرند.خودروهاراازدست خودروسازان خارج نمود.
مگر در مورد گرانی های خودرو تا خیار و بادمجان و سیب زمینی و کود شیمیایی و .......مدعی العموم داریم؟؟؟
اینا هیچ کدوم خودروی ایرانی سوار نمیشن اما خب مشکل خود مردم هستن مشکل فرهنگ مردم هست همه به فکر خودشونن وگرنه با اتحاد و نخریدن یک ساله خوردو خیلی چیزا درست میشه