اگر این مسولان میخواستند کاری کنند جلوی افسار گسیختگی قیمت مسکن رو میگرفتند که همه چیش برای خود کشور است از زمین. بگیر تا مصالح ......البته باید دید چه کسانی پشت این دلالان هست و با چه پولهایی افتادن به جان اقتصاد ....از یه ور میگن مواد غذایی دارو تحریم هستیم اگر تحریم هستیم چگونه کشتی کشتی مواد غذایی میفرستید ونزوالا ان هم مواد غذایی که ما خوابش رو هم نمیبینیم دارو میغرستید برای کشورهای دیگه بعد مردم خودنون در رنجند ....واقعا باید به حال این ملت گریست ...
اقا این داستان حمایت ملی چیه؟
فقط برای طبقه بدبخت و بیچاره جامعه هستش؟؟؟؟؟
مگر ماشین ملی تولید نمیشه تو مملکت
مسئولین حکومتی و دولتی چرا سوار اتومبیل های تولید داخل نمیشوند برای حمایت از تولید
مگر خونشون قرمز تر هستش؟؟؟؟؟؟؟
حتی لوازم هاشون همه خارجی
پس اینقدر شعار ندهید که مردم در حال بالا اوردن هستند
یکی باید ترمز خوده مکجلس رو بکشه
هنوز برخی از نمایندگان محترم از شرح وظایف خودشون آگاهی ندارن
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
یکی باید بیاد ترمز مجلس بکشه
ایمان به خدا و داشتن کشوری در شأن مردمانش
۱۲:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تا کی میخواین کسری بوجه و فروش نرفتن نفت و بقیه محصولات رو به دلیل نداشتن مراوده با بقیه کشورها از جیب ملت تامین کنید؟؟؟؟؟؟؟
اینکه مردم چیزی نمیگن دلیل بر نادانی نیست.
هر سه قوا (مجریه، مقننه و قضائیه) باید به این مسائل رسیدگی کنند و ملت شریف ایران رو به حق واقعی خود برسانند
همی اجناس توی مدت کمتر از 12 ماه به قیمت های سرسامآور 300 و 800 درصد افزایش داشته.
مگه قرار نبود بنزین لیتری 3000 تومن تاثیری بر افزایش بقیه اجناس نداشته باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
بازرسین محترم اصناف و حکومتی چرا این افزایش ها رو نمیبینن و به درد مستمندان رسیدگی نمی کنند؟؟؟؟!!!!
این بازی زرگری هستش
خود مسئولین درش نقش دارند
اخه یا سهامدار افتخاری هستند یا ماهانه به حسایهای ارزی که فقط شماره هستش م هیچ مشخصات فردی قابل ردگیری در داخل کشور نیست
واریز میشه
تازه گیریم که مجلس کنترلش کنه ایا این قدرت رو داره که قیمت ها رو برگردونه به شش ماه قبل ، جزوه محالات امر هستش ،نهایتش دو یا سه میلیون ، اونوقت باد تو غبغب میکنند که قیمت رو کنترل کردیم
فکر کنم مردم جز ماشین دقدقه دیگه نداشته باشن ک دولت فقط فکر گرونی ماشینه انقدر ک مسکن برا مردم مهمه ماشین ضرورتی نداره به فکر مسکن ارزون باشین نه ماشین ارزون
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
دولت بجای اینکارها فروش خودرو در بنگاهها و به واسطه دلالان را ممنوع کند و در صورت معامله تعویض پلاک نکنند. همه چیز دست دولته و راههای زیادی برای کاهش خودرو میتوان انجام داد .خودرو های احتکار شده را روانه پارکینگ های دولتی بکنند و بر ارزش کارشناسی قیمت گذاری و به وسیله خود دولت بفروش برساند .خودرو های خاک خورده و کارکرده تو پارکینگهای دولت رو به ارزش و مدل خودرو قیمت گذاری کرده و باز خود دولت به مصرف کننده بفروش برسانند.و خیلی راههای دیگه .
کاهش نمیدهند چون خودشان نمی خواهند .دولت با این کارهایی ک انجام میدهد امید و اعتماد مردم رو از دست میدهد.
منی که ۴۴ ساله کارگر ساختمان و بدون بیمه بدون خانه بدون ماشین با هزار بدبختی چ گناهی کردم ک باید تاوان یک عده کلاهبردار و سرمایه دار و دلال که برای سود بیشتر احتکار و یا هر چیزی میکنند رو پس بدم؟؟یک ساله وام گرفتم که یک ماشین کار کرده بگیرم حداقل .که با این افزایش قیمتها نمی تونم بخرم.
ماشین ۱۵ سال پیش رو که فرسوده به حساب میاد رو دلالان به قیمت خون پدرشان قیمت میگن چرا کسی نیست جلوگیری کنه؟
یعنی دولت نمی تونه از پس چند تا دلال بر بیاد.
چرا خودرو ساز در یکسال 4 مرحله خودرو را گران کند؟؟؟
چرا مردم را زیر پا له می کنند؟؟؟
چرا متوجه نیستن علت گرانی بازار خودرو افزایش بی رویه هر 3 ماه یکبار خودروساز است
چرا کسی نیست مردم را یاری کند
چرا خودرو ساز در یکسال 4 مرحله خودرو را گران کند؟؟؟
چرا مردم را زیر پا له می کنند؟؟؟
چرا متوجه نیستن علت گرانی بازار خودرو افزایش بی رویه هر 3 ماه یکبار خودروساز است
چرا کسی نیست مردم را یاری کند
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
فقط برای طبقه بدبخت و بیچاره جامعه هستش؟؟؟؟؟
مگر ماشین ملی تولید نمیشه تو مملکت
مسئولین حکومتی و دولتی چرا سوار اتومبیل های تولید داخل نمیشوند برای حمایت از تولید
مگر خونشون قرمز تر هستش؟؟؟؟؟؟؟
حتی لوازم هاشون همه خارجی
پس اینقدر شعار ندهید که مردم در حال بالا اوردن هستند
هنوز برخی از نمایندگان محترم از شرح وظایف خودشون آگاهی ندارن
اینکه مردم چیزی نمیگن دلیل بر نادانی نیست.
هر سه قوا (مجریه، مقننه و قضائیه) باید به این مسائل رسیدگی کنند و ملت شریف ایران رو به حق واقعی خود برسانند
همی اجناس توی مدت کمتر از 12 ماه به قیمت های سرسامآور 300 و 800 درصد افزایش داشته.
مگه قرار نبود بنزین لیتری 3000 تومن تاثیری بر افزایش بقیه اجناس نداشته باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
بازرسین محترم اصناف و حکومتی چرا این افزایش ها رو نمیبینن و به درد مستمندان رسیدگی نمی کنند؟؟؟؟!!!!
خود مسئولین درش نقش دارند
اخه یا سهامدار افتخاری هستند یا ماهانه به حسایهای ارزی که فقط شماره هستش م هیچ مشخصات فردی قابل ردگیری در داخل کشور نیست
واریز میشه
تازه گیریم که مجلس کنترلش کنه ایا این قدرت رو داره که قیمت ها رو برگردونه به شش ماه قبل ، جزوه محالات امر هستش ،نهایتش دو یا سه میلیون ، اونوقت باد تو غبغب میکنند که قیمت رو کنترل کردیم
قیمت خودرو کنترل کردین.
کجایید این قیمت های نجومی چیه؟
قیمت خودرو کنترل کردین.
کجایید این قیمت های نجومی چیه؟
کاهش نمیدهند چون خودشان نمی خواهند .دولت با این کارهایی ک انجام میدهد امید و اعتماد مردم رو از دست میدهد.
منی که ۴۴ ساله کارگر ساختمان و بدون بیمه بدون خانه بدون ماشین با هزار بدبختی چ گناهی کردم ک باید تاوان یک عده کلاهبردار و سرمایه دار و دلال که برای سود بیشتر احتکار و یا هر چیزی میکنند رو پس بدم؟؟یک ساله وام گرفتم که یک ماشین کار کرده بگیرم حداقل .که با این افزایش قیمتها نمی تونم بخرم.
ماشین ۱۵ سال پیش رو که فرسوده به حساب میاد رو دلالان به قیمت خون پدرشان قیمت میگن چرا کسی نیست جلوگیری کنه؟
یعنی دولت نمی تونه از پس چند تا دلال بر بیاد.
چرا مردم را زیر پا له می کنند؟؟؟
چرا متوجه نیستن علت گرانی بازار خودرو افزایش بی رویه هر 3 ماه یکبار خودروساز است
چرا کسی نیست مردم را یاری کند
چرا مردم را زیر پا له می کنند؟؟؟
چرا متوجه نیستن علت گرانی بازار خودرو افزایش بی رویه هر 3 ماه یکبار خودروساز است
چرا کسی نیست مردم را یاری کند
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.