نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
به خدا اگه مجلس و شورای رقابت و دولت شش ماه تعطیل بشه اثرش بیشتره شش ماه تعطیلشون کنین همه چی درست میشه
Germany
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
افرین خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگر این مسولان میخواستند کاری کنند جلوی افسار گسیختگی قیمت مسکن رو میگرفتند که همه چیش برای خود کشور است از زمین. بگیر تا مصالح ......البته باید دید چه کسانی پشت این دلالان هست و با چه پولهایی افتادن به جان اقتصاد ....از یه ور میگن مواد غذایی دارو تحریم هستیم اگر تحریم هستیم چگونه کشتی کشتی مواد غذایی میفرستید ونزوالا ان هم مواد غذایی که ما خوابش رو هم نمیبینیم دارو میغرستید برای کشورهای دیگه بعد مردم خودنون در رنجند ....واقعا باید به حال این ملت گریست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اقا این داستان حمایت ملی چیه؟
فقط برای طبقه بدبخت و بیچاره جامعه هستش؟؟؟؟؟
مگر ماشین ملی تولید نمیشه تو مملکت
مسئولین حکومتی و دولتی چرا سوار اتومبیل های تولید داخل نمیشوند برای حمایت از تولید
مگر خونشون قرمز تر هستش؟؟؟؟؟؟؟
حتی لوازم هاشون همه خارجی
پس اینقدر شعار ندهید که مردم در حال بالا اوردن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مجلس لطفا ترمز خیلی چیزا رو باید بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
یکی باید ترمز خوده مکجلس رو بکشه
هنوز برخی از نمایندگان محترم از شرح وظایف خودشون آگاهی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
یکی باید بیاد ترمز مجلس بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ایمان به خدا و داشتن کشوری در شأن مردمانش
۱۲:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تا کی میخواین کسری بوجه و فروش نرفتن نفت و بقیه محصولات رو به دلیل نداشتن مراوده با بقیه کشورها از جیب ملت تامین کنید؟؟؟؟؟؟؟
اینکه مردم چیزی نمیگن دلیل بر نادانی نیست.
هر سه قوا (مجریه، مقننه و قضائیه) باید به این مسائل رسیدگی کنند و ملت شریف ایران رو به حق واقعی خود برسانند
همی اجناس توی مدت کمتر از 12 ماه به قیمت های سرسام‌آور 300 و 800 درصد افزایش داشته.
مگه قرار نبود بنزین لیتری 3000 تومن تاثیری بر افزایش بقیه اجناس نداشته باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
بازرسین محترم اصناف و حکومتی چرا این افزایش ها رو نمیبینن و به درد مستمندان رسیدگی نمی کنند؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
این بازی زرگری هستش
خود مسئولین درش نقش دارند
اخه یا سهامدار افتخاری هستند یا ماهانه به حسایهای ارزی که فقط شماره هستش م هیچ مشخصات فردی قابل ردگیری در داخل کشور نیست
واریز میشه
تازه گیریم که مجلس کنترلش کنه ایا این قدرت رو داره که قیمت ها رو برگردونه به شش ماه قبل ، جزوه محالات امر هستش ،نهایتش دو یا سه میلیون ، اونوقت باد تو غبغب میکنند که قیمت رو کنترل کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۲:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
رییس محترم مجلس شما کهه فرمودین
قیمت خودرو کنترل کردین.
کجایید این قیمت های نجومی چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۲:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
رییس محترم مجلس شما کهه فرمودین
قیمت خودرو کنترل کردین.
کجایید این قیمت های نجومی چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فکر کنم مردم جز ماشین دقدقه دیگه نداشته باشن ک دولت فقط فکر گرونی ماشینه انقدر ک مسکن برا مردم مهمه ماشین ضرورتی نداره به فکر مسکن ارزون باشین نه ماشین ارزون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
دولت بجای اینکارها فروش خودرو در بنگاهها و به واسطه دلالان را ممنوع کند و در صورت معامله تعویض پلاک نکنند. همه چیز دست دولته و راههای زیادی برای کاهش خودرو میتوان انجام داد .خودرو های احتکار شده را روانه پارکینگ های دولتی بکنند و بر ارزش کارشناسی قیمت گذاری و به وسیله خود دولت بفروش برساند .خودرو های خاک خورده و کارکرده تو پارکینگهای دولت رو به ارزش و مدل خودرو قیمت گذاری کرده و باز خود دولت به مصرف کننده بفروش برسانند.و خیلی راههای دیگه .
کاهش نمیدهند چون خودشان نمی خواهند .دولت با این کارهایی ک انجام میدهد امید و اعتماد مردم رو از دست می‌دهد.
منی که ۴۴ ساله کارگر ساختمان و بدون بیمه بدون خانه بدون ماشین با هزار بدبختی چ گناهی کردم ک باید تاوان یک عده کلاهبردار و سرمایه دار و دلال که برای سود بیشتر احتکار و یا هر چیزی میکنند رو پس بدم؟؟یک ساله وام گرفتم که یک ماشین کار کرده بگیرم حداقل .که با این افزایش قیمتها نمی تونم بخرم.
ماشین ۱۵ سال پیش رو که فرسوده به حساب میاد رو دلالان به قیمت خون پدرشان قیمت میگن چرا کسی نیست جلوگیری کنه؟
یعنی دولت نمی تونه از پس چند تا دلال بر بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ترمز چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ترمز چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا خودرو ساز در یکسال 4 مرحله خودرو را گران کند؟؟؟
چرا مردم را زیر پا له می کنند؟؟؟
چرا متوجه نیستن علت گرانی بازار خودرو افزایش بی رویه هر 3 ماه یکبار خودروساز است
چرا کسی نیست مردم را یاری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا خودرو ساز در یکسال 4 مرحله خودرو را گران کند؟؟؟
چرا مردم را زیر پا له می کنند؟؟؟
چرا متوجه نیستن علت گرانی بازار خودرو افزایش بی رویه هر 3 ماه یکبار خودروساز است
چرا کسی نیست مردم را یاری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
آخی ،بلاخره فهمیدن خودرو گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط وفقط تادوماه دیگربازارخودروچنان دچاررکودمطلق میشودکه کسی حاضرنمی شودمحصولات سایپاوایران خودرورابقیمت کارخانه بخرد.این خط واین نشان
اووقته که هردوخودروفروش مجبورمیشوندتولیدات خودشان رابه زوراقساط بفروش برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
آخی ،بلاخره فهمیدن خودرو گرون شده