رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با آنفلوآنزا در فصل سرما لازم است افراد واجد شرایط شامل زنان باردار، کودکان، بیماران دارای نقص ایمنی بدن و افراد مسن اوایل پاییز واکسن آنفلوآنزا را با تجویز پزشک تزریق کنند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با ترخیص۴۷ بیمار دیگر در ۲۴ساعت گذشته موارد بهبود یافته در کرمانشاه از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کرد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا گزارش شده است.