رییس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پنج نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرمآباد بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن دچار مسمومیت شدند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با هشدار به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از حوادث مربوط به گازگرفتگی، گفت: گاز مونوکسیدکربن نیمه نخست امسال موجب مسمومیت و مرگ سه نفر در استان شامل ۲ مرد و یک زن شده است.
فرماندار شاهیندژ گفت: تمامی دانشآموزان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی این شهرستان که با علائم مسمومیت در بیمارستان بستری بودند، پس از بهبودی کامل ترخیص شدند.