برات راده

برات راده

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی:
رضا زارعی در خصوص اعزام سنگ‌نوردان به تورنمنت جهانی مونیخ گفت: علی برات‌زاده به عنوان تنها نماینده کشورمان به مسابقات سنگ‌نوردی مونیخ آلمان اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۵۰۴۰۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹