معاون وزارت امور خارجه در اظهاراتی تاکید کرد که در سوییس هیچ نشستی با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با وجود درخواست وی، برگزار نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کاظم غریب‌آبادی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با تاکید بر اینکه «هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله واقع شده و مواد هسته‌ای وجود ندارد» گفت: این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و موضوعات دیگر بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: نمی‌توانید با هیاهوی رسانه‌ای، سیاست «راه بینداز، جا بینداز» را پیش ببرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۳ تير ۱۴۰۵
هر چی در تفاهم نامه اوردین، اونا دارن برعکسشو میگن!؟یکی بیاد تو تلویزیون توضیح بده چه خبره؟ عراقچی رو بیارین روشن توضیح بده که این تناقض ها راسته یا دروغ! تکلیف لبنان چیه؟ تکلیف هسته ای چیه؟ پولا چی میشه؟ ترامپ میگه پولی نمیدیم. باید از ما بخرید. لبنان جداس. حمله می کنم...... عراقچی رو بیارید تلویزیون توضیح بده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ تير ۱۴۰۵
برنامه ندارین یعنی چی؟؟چه توافق کردین که ملت خبر نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۵
برنامه ای برای بازدید تاسیسات «مورد حمله» واقع شده نداریم! برای سایر تاسیسات برنامه دارید؟ اگرنه، پس اساسا هیچ بازرسی حق ورد به کشور نداره خصوصا گروسی جاسوس خبیث
Iran (Islamic Republic of)
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۷:۰۰ ۰۳ تير ۱۴۰۵
این نداریم،یعنی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۵
حاشا به غیرتتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۵
چرا حرف رهبر عزیز گوش نمی‌دید ، چرا حرف مردم مبعوث گوش نمی دید ، آمریکا ی شوم با این تفاهم نامه نقشه های زیاد داره!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۵
نترسید بمب اتم درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
از not با تدبیر خارج بشین به دلیل این که بازرسی‌های آژانس باعث کشته شدن دانشمندان هسته ای شده . باید هم خارج بشین چرا کشوری که ۲ بار با موشک هسته ای به کشورهای دیگه تجاوز کرده به تاسیسات هسته ای ما وارد میشه و بازرسی می‌کنه فقط به قصد نابودی ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۵
یعنی آفایون مذاکره کننده درکی از خصومت آمریکا و ترورهای بیولوژیک ندارن؟ پول رو نقد بگیرید و اگر قرار بر خرید احباری محصولات کشاورزی کشور متخاصم باشه،پولها بلوکه بموته بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۳ تير ۱۴۰۵
آی مردم اگز ذرت یا دارو از آمریکا وارد شد دیگه نه گوشت بخورید و نه داروی آمریکایی .اونها نقشه کشیدند همه مردم رو ترور بیولوژیک کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۵
موافقم

کشوری ک راحت میاد فرماندهان و دانشمندان همراه خانواده هاشون ، ترور و موشک باران میکنن


بنظرم راحت میتونن با مواد غذایی، ترور تدریجی کنن با انواع بیماریها بیولوژیکی

همانطور ک کرونا و تحمیل کردن بر دنیا بخصوص کشورا اسیایی و افریقایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ تير ۱۴۰۵
چرا از آن پی تی لعنتی خارج نمیشیم ،چرا بازدارندگی اتمی نداریم ، تازه تهدید اتمی هم شدیم ،نکنه برنامه مسولان اینه که بشینیم تا وحشیانه هزاران بیگناه رو قتل عام کنن
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۶:۵۴ ۰۳ تير ۱۴۰۵
نظر همه ما همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۵
به همین کشکی نیست که از ان پی تی خارج شویم یه حرفی میزنید!
آخرین اخبار