مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: ششمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان زینتی پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
یکی از بزرگترین جشنوارهها این روزها در محلات، پایتخت گل کشور در حال برگزاری است و این شهر را به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده و اردیبهشتی بهشتی را در این شهرستان رقم زده است.