شرکت خدمات انفورماتیک به‌منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، در حال حاضر ارائه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت خدمات انفورماتیک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بروز برخی اختلالات در سامانه‌های کارت‌محور بانک‌های ملی، صادرات و تجارت که ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، بدین‌وسیله به استحضار مشتریان گرامی و هم‌وطنان عزیز می‌رساند، شرکت خدمات انفورماتیک به‌منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، در حال حاضر ارائه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است.

 تیم‌های فنی و متخصصان امنیت سایبری در حال رفع اختلالات ایجادشده هستند تا امکان بهره‌برداری دوباره از خدمات فراهم شود.

ضمن عرض پوزش بابت وقفه پیش‌آمده در انجام امور بانکی، از تمام کاربران و مشتریان محترم تقاضا می‌شود ضمن حفظ صبوری و شکیبایی، اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان بازگشت به وضعیت عادی را صرفاً از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی و مراجع ذی‌صلاح پیگیری کنند.

 اطمینان می‌دهیم تمام تلاش مجموعه بر این است که با بهره‌گیری از حداکثر توان فنی، این اختلالات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
دارن بخشی از اموال بلوکه شده رو پس میدن
طلا و دلار ارزون میشه، قدرت خرید و فروش مردم رو از چرخه دارید خارج میکنید، بهونه های واهی نیارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۲ تير ۱۴۰۵
حدود ۱۰ روزه که خدمات بانک ملی خرابه و یک نفر جوابگو مشکلات مردم نیست باز الان خبر می دهند که خدمات کارت از دسترس خارج شده چه وضعیه !
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۴:۴۵ ۰۲ تير ۱۴۰۵
خیلی دیگه صیانت تون طولانی شد،یکم عجله کنید واقعا الان نزدیک یک ماه داره میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۲ تير ۱۴۰۵
دوباره حمله سایبری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۵
مسخره مون کردید به خدا مگه ماها چقدر کارت بانکی داریم یکی قطع بشه از اون یکی استفاده کنیم؟ مگه همه پول نقد دارند؟
آخرین اخبار