وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC ۰ E) حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان - محسن پاک‌نژاد وزیر نفت و هیات همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC ۰ E) شرکت کردند.

وزیر نفت صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) به‌منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشور‌های عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشور‌های در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گرد هم آورده است.

منبع: وزارت نفت

برچسب ها: وزیر نفت ، گروه بریکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار