باشگاه خبرنگاران جوان - احسان چیت ساز، معاون سیاست گذاری و برنامهریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات اظهار کرد: تا دقایقی دیگر اولین دسترسیها به اینترنت بین الملل ایجاد میشود و رفته رفته مردم شاهد بازگشایی تدریجی اینترنت خواهند بود.
وی افزود: تا ۲۴ ساعت دیگر همه مردم به اینترنت بین الملل متصل میشوند.
شب گذشته، معاون سیاست گذاری و برنامهریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات با انتشار مطلبی در یکی از شبکههای اجتماعی از ابلاغ مصوبه بازگشایی اینترنت توسط رئیسجمهور خبر داده بود.
عجب آدمایی هستید
زورشون اومده کاسبی اینترنت پرو خودشونو از دست بدن
چرا اونجا اطلاع رسانی میکنید ?
ای کاش ماهم میتونستیم مثل اینترنت به حالت اول برگردیم
ولی دیگه هر اتفاقی افتاد دست به اینترنت نزنید .