فقط لطفا اجازه بدید فیلترشکنها هم وصل بشن. الان من سرمایه ام توی کیفپولها و صرافیهای خارجی است که به دلیل تحریم و فیلتر الان هر کاری میکنم باز نمیشه و نیاز به فیلترشکن است.
ایشاله که به نحو احسن استفاده وکنترل بشه و مجدد باعث خسارت به کشور و سوء استفاده خائنین و خیانت کارها قرار نگیره ودرجهت کسب و کار و رفاه و زندگی و معیشت جامعه قرار بگیره ایشاله..
خون شهدا یادمون باشه...ورهبری
دی مااه به یکسرب که عضو شبکه های اونوری بودن پیامک هشدار داده شد
برید اونارو پیدا کنید تا ۸۹ میلیون تاوان ندهند یا راههای جدیدی مثل جریمه فوق سنگین برا ارسال عکس و... در نظر بگیرید این راهی که تندی اینترنت میبندن برا کشور همش ضرر است
به مردم اعتماد بشه ، اوناییکه کارهایی کردن از اینترنت همراه اول وخونگی نکردند
بساط سود کلان و گردش پولهای نادرست هم جمع کنید
خون شهدا یادمون باشه...ورهبری
منت هم میزارن🤔
برید اونارو پیدا کنید تا ۸۹ میلیون تاوان ندهند یا راههای جدیدی مثل جریمه فوق سنگین برا ارسال عکس و... در نظر بگیرید این راهی که تندی اینترنت میبندن برا کشور همش ضرر است
به مردم اعتماد بشه ، اوناییکه کارهایی کردن از اینترنت همراه اول وخونگی نکردند
بساط سود کلان و گردش پولهای نادرست هم جمع کنید