رئیس مرکز تحقیقات سرطان‌های گوارشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مصرف چای داغ با دمای حدود ۶۰ درجه سبب بروز بیماری سرطان مری در بین افراد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدجنیدی‌مقدم - اکرم پورشمس، رئیس مرکز تحقیقات سرطان‌های گوارشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مصرف چای با دمای بیشتر از ۶۰ درجه باعث بروز سرطان مری در افراد می‌شود.

به گفته وی، برای کاهش دمای چایی جهت فاصله گرفتن از ریز فاکتورهای خطر باید این نوشیدنی را بعد از سه دقیقه مصرف کرد. چایی دارای خواص آنتی اکسیدان دارد و اگر با این دستور میل شود برای قلب و عروق موثر و سبب نشاط صبحگاهی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۵
الهی شکر ایرانی ها خیلی رعایت می کنند و همیشه در لیوان شیشه ای چای می نوشند و کلا ایرانی ها عالی هستند