مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۱۹ آبان) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۴۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳ هزار و ۵۷۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۹۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۵۲۵ هزار و ۶۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵ هزار و ۵۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری

لاری بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
ههه...آیندگان خواهند نوشت که در یک بیماری بی دارو ایرانیان به کافه رفته پاساژ گردی می کنند قلیان می کشند مدارس باز است مساجد باز است...اما همه مسبب اینها دولت بی تدبیر و نامیدی است....نه این را نمی نویسند....می نویسند که خطرناکتر از کرونا عربده زدنشان بود که باعث خواهد شد ده ها سال ایران درگیر کرونا باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
یماهه تو تعطیلی ۲ هفته ای تهران موندن بابا مگه برجام ??? خو باید یطوری مردمو نجات بدین اگه واستون مهمه ... اگه فقیر بودیم نون شب نداشتیم حداقل دیگه دغدغه ایی بیماریو نداشتیم اول غصه بی پولی ونداری و اینوه ایا میتونم آخر ماه ی مرغ بخرم داشتیم الان استرس بیماری گرونی روزانه نابودمون کرده اکثرا ناراحتی اعصاب گرفتیم بابا تمومش کنین یا واقعا مسوولین نمیخان
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۲:۳۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
امروز هم مینا از لندن نبود گزارش خودشو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
چرا ده روز کلا تعطیل نمی کنید.پس کییییی میخوایید کلا مردم بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
بچه خبر رسیده مینا از لندن الان شده مینا در قبر به دلیل ابتلا به کرونا و احمد خوریان به دلیل ماهی ۲۰میلیون حقوقی که میگرفت قادر به شمارش نبود پس در لابه لای پولها به جهنم راهی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
باسلام منم کرونا گرفتم
دعام کنین روزای اول با لرز و تب شروع شد و بدنبالش بدن درد
بی اشتهایی و حالت تهوع هم بود تا اینجاش به کرونا شک نکرده بودم تا اینکه بحالت کلی دچار کربینی شدم اصلا بو و مزه غذا را تشخیص نمیدادم به دکتر مراجعه کردم pcr گرفتن مثبت شدم
خوشبختانه فاز خفیفشو گرفتم تنها نگرانیم خانم و بچه ها هستن که ازم الوده نشده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
آفرین به شما لااقل تو این زمینه اول کردید کشورمون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
در هر بخشی که نگاه می کنیم روال کار از دست مسولبن در رفته

خدا یا بداد برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
از چین مسئول بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خدایا به حق پهلوی شکسته زهرا(ع) همه ی مریض ها شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ایهمه جلسه گذاشتین آخرش ی تصمیم خوب نگرفتین مسوولین واقعا ایقد دس دس کردن واسه چیه?? فاجعه شده جمعیت ما خیلی کمه یفکر اساسی بکنید مردم گناه دارن از زمان جنگم بدتر شده یماه تعطیل کنید چ میشه پس ثابت شد اقتصاد از جون مردم واستون مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
واکسن کرونا ساخته شده.من نمی دونم چرا ایران به مردمش نمیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
دورود بر این تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۴۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
حالا اینا قربانی تقدیر شدن یا مسولان نالایق
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۹:۳۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام
من کنکور دکتری داشتم اما بخاطر کرونا شرکت نکردم.
آزمون استخدامی دارم از آسمون هر چی بباره شرکت میکنم چون خیلی مهمه برام. مگر اینکه برگزار نشه....
۱۲۳۴
آخرین اخبار