افتراق بیماری کرونا با بیماری سرما خوردگی و آنفلوانزا در روز های ابتدایی ابتلا سخته ، این باعث انتقال بیماری به اطرافیان و مراجعه دیر هنگام میشه ، تنها راه کنترل وضعیت قرنطینه کردن هست هر تعلل یک روزه در این بحران نیاز به قرنطینه رو بیشتر میکنه ...
امیدوارم به جای دس دست کردن زودتر کاری عملی کنند
حقوق بازنشستگان کشوری شده 6 میلیون به بالا اون وقت حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی شده 2 میلیون این کجاش انصافه حال اینکه دولت برای همسان سازی بازنشستگان کشوری پول از تامین اجتماعی گرفته.
خداخودش به فریادمون برسه امروز یکی از آشناهامون که تازه صاحب فرزند شده بودفوت کردن خواهش میکنم رعایت کنید پروتکل های بهداشتی رو فکر نکنید مرگ برای همسایه اس امروز مثل هرروزدخترطفل معصومی بدون مادرشدمادری که تازه ۲۲سالش شده بود
سلام
من سرباز نیرو هوایی ارتش هستم
حتی طرح ۵٠٪ هم در مورد ما اجرا نمیشود در ارگانی که هستیم چندین نفر کرونا گرفته اند حتی یک نفر هم به دلیل کرونا جان خود را از دست داد.
بعد انتظار دارید از خانه خارج نشویم
الان در کشوری زندگی میکنیم که مسولان قول میدهند ، وعده میدهند، شو برگزار میکنند ولی عمل نمیکنند
کرونا در خدمت مادر طبیعت برای کنترل جمعیت انسانی .
شاید نسل بعدی از محیط زیست پاک، هوای تمیز، مواد غذایی سالم و ارگانیک، آرامش، امنیت اجتماعی، خدمات پزشکی بهتر برخوردار شوند
امار بصورت هرمی بالا می رود
یعنی امروز یک نفر فردا چند نفر را الوده می کند نه فقط یک نفر را
محسن
۱۹:۰۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
به این نتیجه میرسیم که یا آمار قبل مشکل داشته یا آمار الان
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
همه رعایت نمیکنن من بیرون نمیرم ولی میشنوم پاساژا شهربازی سینما کنسرت پارک و مهمونی عروسی و..... براهه
صدای مهمونی از خونه همسایه ها میاد نتیجش میشه اینکه الان میبینی
h
۲۲:۳۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
کاملا اشتباه می فرمایین
هوا سرد شده ویروس قوی تر شده
به رعایت کردن و نکردن هیچ تاثیری نداره
V
۱۵:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
من نمیدونم چرا ملک الموت سهمه کشور ما رو حدود۴۵۰ نگه داشته
امار واقعی ۴ برابره
آمار واقعی 4 برابر دقیقه یا یه 3.75 برابره ؟. من فاز شمارونمیدونم چرا می خواین ثابت کنین بیشتره یا کمتره.فعلا دنیا در گیره ما هم یکی از اونایم . کاریم از دست کسی بر نمیاد
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
یاد فیلم ارباب حلقه ها افتادم اون تیکه ایی که رفته بود از درختها کمک بگیره یه روز گذشت گفت چرا اینا پاسخ نمیدن که میخوان کمک کنن یا نه. گفت یه روز گذشت..... گفت اینا تازه سلام وعلیک کردن..
دقیقا وضع ما هم همینه تازه دارن فکر میکنن ....
امیدوارم به جای دس دست کردن زودتر کاری عملی کنند
#تهران_را_تعطیل_کنید
من سرباز نیرو هوایی ارتش هستم
حتی طرح ۵٠٪ هم در مورد ما اجرا نمیشود در ارگانی که هستیم چندین نفر کرونا گرفته اند حتی یک نفر هم به دلیل کرونا جان خود را از دست داد.
بعد انتظار دارید از خانه خارج نشویم
الان در کشوری زندگی میکنیم که مسولان قول میدهند ، وعده میدهند، شو برگزار میکنند ولی عمل نمیکنند
فقط همینو بلدن بگن اگر به حرف باشه ما هم خوب حرف میزنیم
عمل کنید و جلوشو بگیرید
شاید نسل بعدی از محیط زیست پاک، هوای تمیز، مواد غذایی سالم و ارگانیک، آرامش، امنیت اجتماعی، خدمات پزشکی بهتر برخوردار شوند
ولی برگزاری کنکور درس نبود
چند ماه قبلتر حتی خیلیا ماسکم نمیزدن ولی باز آمار کم بود.
یعنی امروز یک نفر فردا چند نفر را الوده می کند نه فقط یک نفر را
صدای مهمونی از خونه همسایه ها میاد نتیجش میشه اینکه الان میبینی
هوا سرد شده ویروس قوی تر شده
به رعایت کردن و نکردن هیچ تاثیری نداره
امار واقعی ۴ برابره
دقیقا وضع ما هم همینه تازه دارن فکر میکنن ....