نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
افتراق بیماری کرونا با بیماری سرما خوردگی و آنفلوانزا در روز های ابتدایی ابتلا سخته ، این باعث انتقال بیماری به اطرافیان و مراجعه دیر هنگام میشه ، تنها راه کنترل وضعیت قرنطینه کردن هست هر تعلل یک روزه در این بحران نیاز به قرنطینه رو بیشتر می‌کنه ...
امیدوارم به جای دس دست کردن زودتر کاری عملی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
از مسئولینی که شاگرد اول بهداشت جهانی هستن انتظاری بیشتر از این نیست
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت پیروز است
۱۸:۱۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
حقوق بازنشستگان کشوری شده 6 میلیون به بالا اون وقت حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی شده 2 میلیون این کجاش انصافه حال اینکه دولت برای همسان سازی بازنشستگان کشوری پول از تامین اجتماعی گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خدا یا به زمینیان رحم کن جز تو کسی را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۸:۰۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خداخودش به فریادمون برسه امروز یکی از آشناهامون که تازه صاحب فرزند شده بودفوت کردن خواهش میکنم رعایت کنید پروتکل های بهداشتی رو فکر نکنید مرگ برای همسایه اس امروز مثل هرروزدخترطفل معصومی بدون مادرشدمادری که تازه ۲۲سالش شده بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۸:۰۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
اگه همون اول مثل چین دو سه هفته قرنطینه و تعطیل می‌کردید تهران رو الان اینطوری نمیشد

#تهران_را_تعطیل_کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
از کرونا تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
Karim
۱۷:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام
من سرباز نیرو هوایی ارتش هستم
حتی طرح ۵٠٪‏ هم در مورد ما اجرا نمیشود در ارگانی که هستیم چندین نفر کرونا گرفته اند حتی یک نفر هم به دلیل کرونا جان خود را از دست داد.
بعد انتظار دارید از خانه خارج نشویم
الان در کشوری زندگی میکنیم که مسولان قول میدهند ، وعده میدهند، شو برگزار میکنند ولی عمل نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۷:۰۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
مردم شما ماسک بزنید
فقط همینو بلدن بگن اگر به حرف باشه ما هم خوب حرف میزنیم
عمل کنید و جلوشو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
کرونا در خدمت مادر طبیعت برای کنترل جمعیت انسانی .
شاید نسل بعدی از محیط زیست پاک، هوای تمیز، مواد غذایی سالم و ارگانیک، آرامش، امنیت اجتماعی، خدمات پزشکی بهتر برخوردار شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ما که پزشکی اوردیم
ولی برگزاری کنکور درس نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
جالبه هر چه محدودیتها بیشتر میشه و مردم بیشتر رعایت میکنن آمار بیشتر میشه
چند ماه قبلتر حتی خیلیا ماسکم نمیزدن ولی باز آمار کم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
بخاطر فصل پاییزه. باهوششششششش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
امار بصورت هرمی بالا می رود
یعنی امروز یک نفر فردا چند نفر را الوده می کند نه فقط یک نفر را
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
به این نتیجه میرسیم که یا آمار قبل مشکل داشته یا آمار الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
همه رعایت نمیکنن من بیرون نمیرم ولی میشنوم پاساژا شهربازی سینما کنسرت پارک و مهمونی عروسی و..... براهه
صدای مهمونی از خونه همسایه ها میاد نتیجش میشه اینکه الان میبینی
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۲:۳۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
کاملا اشتباه می فرمایین

هوا سرد شده ویروس قوی تر شده
به رعایت کردن و نکردن هیچ تاثیری نداره
Iran (Islamic Republic of)
V
۱۵:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
من نمیدونم چرا ملک الموت سهمه کشور ما رو حدود۴۵۰ نگه داشته
امار واقعی ۴ برابره
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۳۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
آمار واقعی 4 برابر دقیقه یا یه 3.75 برابره ؟. من فاز شمارونمیدونم چرا می خواین ثابت کنین بیشتره یا کمتره.فعلا دنیا در گیره ما هم یکی از اونایم . کاریم از دست کسی بر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
یاد فیلم ارباب حلقه ها افتادم اون تیکه ایی که رفته بود از درختها کمک بگیره یه روز گذشت گفت چرا اینا پاسخ نمیدن که میخوان کمک کنن یا نه. گفت یه روز گذشت..... گفت اینا تازه سلام وعلیک کردن..
دقیقا وضع ما هم همینه تازه دارن فکر میکنن ....
۱۲۳۴