نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۱
Singapore
جعفر
۱۵:۳۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خدایا به آبروی اونایی که دوست داری بحال این بندگان رحم کن .آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ایران از همه جای دنیا بدتره وضعیتش مواظب باشید..امار خیلی بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
چه کسانی از کرونا کاسبی می کنند و خوش میگذرانند؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۳۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
مصرف روزانه 8 الی 10 لیوان اب جوشیده ولرم اکسیژن ریه ها را تامین میکند اب لوله کشی چون دارای کلر است و کلر در درازمدت باعث سرطان میشود .مصرف روزانه اب باعث میشود که کلیه ها به راحتی سموم بدن را دفع میکند چون حجم مولوکولی اب H2O یعنی دو واحد هیدروژن و یک واحد اکسیژن با مصرف روزانه اب اکسیژن از طریق خون به ریه ها ارسال میشود ژاپنی ها از این روش برای درمان بیماری های ریوی و بسیاری از بیماریها استفاده میکننداین روش میتواند تامین کننده اکسیژن بدن در دراز مدت باشد شاید اینکه امار کشور ژاپن از لحاظ اینکه مبتلایان به ویروس کرونا و مرگ و میرشان کم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
آقا اجازه اگر از محلول H2O2 یا H2O3 یا اکسیژن بیشتر استفاده بشه بهتر نیست. خدایا توبه!
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۵:۲۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
من چه بگویم به جهان هر چه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
جالب نیست هر چی وضع بدتر میشه محدودیت ها هم کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
دیگه نمی دونم چی بگم و چی بنویسم
زندگی ام شده ترس از ابتلا به کرونا
اگر مبتلا بشم هزینه اش رو از کجا بیارم؟
من که دارم مراعات می کنم اگر مبتلا بشم چه کسی مقصر است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خدایا فقط خودت فقط خدا کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
وای خدای من...
یک کاری کنید مردم تمام شدند..
جریمه سنگین بیخیالان_تعطیلی کامل و کمک دولت به معیشت دوران تعطیلی _پاداش سنگین برای ایجاد انگیزه در شرکت های دانش بنیان برای کشف واکسن یا داروی این لعنتی راهکاری پسندیده هست.
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
اسیب شناسی کنید چرا در هر موضوعی عظممان را جزم میکنیم افتضاح میشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۲۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
عزم درست است
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۶:۴۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
مثلا چه موضوعی ؟ شما اراده ای برای مقابله با بیماری می بینی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
من اسیب شناسی کردم،، ادبیاتمون ضعیفه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خدایا به تو پناه میبریم. یاابوالحسن یا مهدی کمک
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خسته نباشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
فاجعه عقبه با این اوضاع و بی تدبیری مسئولان بی مسئولیت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
هنوز نمی تونن تصمیم بگیرن تعطیل کنن یا نه . چه انتظاری دارین که کم بشه امار؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
نمیتونن نه نمیخوان!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
هنوز نمی تونن تصمیم بگیرن تعطیل کنن یا نه . چه انتظاری دارین که کم بشه امار؟؟؟!!!!
۱۲۳۴