به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ( شنبه، ۲۱ تیر) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۳۹ نفر از آنها بستری شدند.
لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
لاری تصریح کرد: تا کنون یک میلیون و ۹۴۷ هزار و ۱۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: استانهای خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند.
او تاکید کرد: استانهای تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
به خاطر کرونا اون بیسکوت و آب معدنی کنکور میدادن هنوز میدن؟
تنها دلیل من واسه کنکور رفتن بود :)
همه را با هر نوع گروه خونی .هر سن .جوان و پیر سرش نمیشه
گرفتار میکند
شاید مجبور هستیم سالیانی باهاش زندگی کنیم
چرا با زدن ماسک و دستکش به جان خود .جان هم وطن هایت
تیم پزشکی کمک نمیکنید
ما کشور با تمدنی بودیم و هستیم
نگذارید کانالهای معاند جیره خوار و مزدور ما را ملتی
بدون مسیولیت به دنیا معرفی کنند