نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
استان فارس هم در وضع هشدار هس چرا اسمی ازش نیس ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عرفان تبریزی
۱۶:۲۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ای کاش کاری میکردن ای کاش میشد محدودیت انجام میگردید . وضعیت خیلی خراب هستش
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرما فروش
۱۵:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
هر روز حدود ۲۰۰‌خانواده داغدار میشن ولی دریغ از یک حرکت مثبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بعضی ها هم اینها رو می بینند و دست از رفتار غلطشون بر نمی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خونشون گردن مسوولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حرکت مثبت باید از طرف خود مردم باشه اگه جونشونو دوست دارن باید رعایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
مجید سراجی
۱۵:۳۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
احسنت به این مدیریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ماشالا پا قدم سخنگو جدید خوبه چون افزایش فوتی وافزایش هزینه درمان از زمان ایشان شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ولا راس میگن چرا منفی دادین
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۵:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
روحانی: برگزاری اجتماعات غیر قابل قبول است اما در کنکور مشکلی پیش نمیاد /:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
به جای این حرفا بشین بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
کاربری که جواب دادی تو کاری که بهت مربوط نیست دخالت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
کنکور تجمع زیر ده نفره آخه
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۵:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
واقعا اگه مردم مهم بودن براشون یه کاری میکردن
Iran (Islamic Republic of)
mohammad003
۱۵:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام.
تا دیروز آذربایجان غربی و کرمانشاه در وضعیت قرمز بودند امروز حتی در وضعیت هشدار هم نیست! همچنین خراسان شمالی که تا دیروز حتی در وضعیت هشدار هم نبود امروز به وضیت قرمز رسیده!
آمار هم دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
کرونا وقتی تموم بشه مناسبت روز شکست کرونا به تقویم اضافه میشه هر سال اون روزا جشن می گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خدا عمر بده به کرونا که سرگرممون کرده تا حداقل یکمی از گرونی واوضاع کشور رو راحتتر بگذرونیم و حواسمون رو پرت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
پژوهشگر
۱۵:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
1739 نفر بستری در 24 ساعت!!! از فاجعه هم گذشته است. آمار مرگ و میر این بستری ها چند روز دیگر مشخص می شود. با حدود 1000 بستری به بالای 200 کشته رسیدیم خدا رحم کند به 1739 بستری. خدایا خودت کمک کن. نه دولت کاری می کند و نه مردم رعایت می کنند. من که یک ماه در خانه می مانم و با نون خالی و آب سر می کنم. بهتر از مبتلا شدن است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی قرار باشه ماهی دوسه میلیون حداقل کرایه خونه بدی، وقتی پول آب و برق و گاز باید بدی، وقتی پول همون نون خالی رو نداری، مجبوری، میفهمی مجبوری بزنی بیرون جناب پژوهشگر گرامی که میگی حاضری یک ماه در خانه بمانی، مگه کسی بدش میاد یک ماه تو خونه بخوره و بخوابه؟ مردم خیلی هاشون مجبورن بزنن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی تست ها محدود به بالای 60 ساله ها شده و نمودار آمار از فروردین تا حالا افقیه، باید این آمارو باور کنیم؟
خیلی بیماری رو ساده گرفتیم و تقاصشو «۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر» پس دادن؛ البته طبق آمار «رسمی».
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اوایل همه با هم خیابان ها و مراکز عمومی و خصوصی و سطح شهر و روستا را ضد عفونی میکردند
الان فقط به ماسک زدن دستور میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
چرا آمار اینطوریه؟ یه روز تعداد مرگ و میرها ۲۲۱ هست، روز بعدش میشه ۱۴۰. مسلما تعداد مبتلایان به کرونا هم خیلی بیشتر هست. خیلی از مردم کشورمون که خودشونو به خواب زدن و نمیخوان قبول کنن این بیماری وجود داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
فاجعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
فاجعه خیر باید بگیم الفاتحه.
۱۲۳۴