سلام.
تا دیروز آذربایجان غربی و کرمانشاه در وضعیت قرمز بودند امروز حتی در وضعیت هشدار هم نیست! همچنین خراسان شمالی که تا دیروز حتی در وضعیت هشدار هم نبود امروز به وضیت قرمز رسیده!
آمار هم دیگه...
1739 نفر بستری در 24 ساعت!!! از فاجعه هم گذشته است. آمار مرگ و میر این بستری ها چند روز دیگر مشخص می شود. با حدود 1000 بستری به بالای 200 کشته رسیدیم خدا رحم کند به 1739 بستری. خدایا خودت کمک کن. نه دولت کاری می کند و نه مردم رعایت می کنند. من که یک ماه در خانه می مانم و با نون خالی و آب سر می کنم. بهتر از مبتلا شدن است.
وقتی قرار باشه ماهی دوسه میلیون حداقل کرایه خونه بدی، وقتی پول آب و برق و گاز باید بدی، وقتی پول همون نون خالی رو نداری، مجبوری، میفهمی مجبوری بزنی بیرون جناب پژوهشگر گرامی که میگی حاضری یک ماه در خانه بمانی، مگه کسی بدش میاد یک ماه تو خونه بخوره و بخوابه؟ مردم خیلی هاشون مجبورن بزنن بیرون
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی تست ها محدود به بالای 60 ساله ها شده و نمودار آمار از فروردین تا حالا افقیه، باید این آمارو باور کنیم؟
خیلی بیماری رو ساده گرفتیم و تقاصشو «۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر» پس دادن؛ البته طبق آمار «رسمی».
چرا آمار اینطوریه؟ یه روز تعداد مرگ و میرها ۲۲۱ هست، روز بعدش میشه ۱۴۰. مسلما تعداد مبتلایان به کرونا هم خیلی بیشتر هست. خیلی از مردم کشورمون که خودشونو به خواب زدن و نمیخوان قبول کنن این بیماری وجود داره.
تا دیروز آذربایجان غربی و کرمانشاه در وضعیت قرمز بودند امروز حتی در وضعیت هشدار هم نیست! همچنین خراسان شمالی که تا دیروز حتی در وضعیت هشدار هم نبود امروز به وضیت قرمز رسیده!
آمار هم دیگه...
خیلی بیماری رو ساده گرفتیم و تقاصشو «۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر» پس دادن؛ البته طبق آمار «رسمی».
الان فقط به ماسک زدن دستور میدهند