وضعیت آذربایجان غربی افتضاحه ولی حتی توی استانهای دارای وضعیت هشدار هم نیست. برای این آمار و اطلاع رسانی واقعا متاسفم. همه درک میکنیم که یه عده برای گذران زندگی مجبورن بزنن بیرون و قطعا باید همه ی دستورات بهداشتی رو رعایت کنن که انشاالله مبتلا نشن. ولی حرفم با اوناییه که تو این اوضاع عروسی و تولد میگیرن و از گشت و گذار و مسافرت و مهمونی کم نمیزارن باید بگم که اگه ناقل باشین و فقط واسه خاطر چند ساعت تفریح مسخره بیماری رو به کسی انتقال بدید مصداق بارز حق الناسه و اگر خدایی نکرده کسی که از شما گرفته فوت بشه صد در صد خونش گردن شماست شاید اینجا کسی کاری بهتون نداشته باشه ولی یه روزی باید جوابگو باشید. بشینید تو خونه هاتون هیچ تفریحی ارزش به خطر انداختن جون خودتون، خانواده تون و بقیه ی مردم رو نداره. بشینین تو خونه هاتووووووووون
دولت هم از فرصت استفاده میکنه و تا حواس ها پرت هست قیمت اجناس رو به بالا میرود و این وسط فقط مردم آسیب میبینند.به مسئولین بگید توبه کنید شاید بخشیده شوید.
چه جوابی اون دنیا دارم براش
وااااااااااااای
باید برای شفای عقل شون دعا کرد
به خدا این رفتارها حق الناس است
تو رو خدا قرنطینه کنید
یه شهر تا دیروز جز لیست بود الان نیست یعنی کرونا رفت شما حذف کردین؟
شهرستانهای لارستان گراش حهرم فسا آلوده ی آلودن آمار مبتلا وفوتی سربه فلک کشیده