تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (شنبه، ۴ مرداد) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

بهبودی ۲۵۱ هزار بیمار مبتلا به کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۵۱ هزار و ۳۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۳۶۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۶۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

لاری بیان کرد: همانند روز‌های گذشته استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

او یادآوری کرد: همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
استفاده از ماسک مانع از انتشار فاجعه بار ویروس میشه...واکسن نیست!ماسکه! یکی اینو به گوشه نمکی و حریر برسونه ...نمیشه به مردم بگید ماسک بزنید و بیخیال بزنید به جمعیت اتفاقی نمی افته.ماسک فقط ماسکه کاره واکسن رو انجام نمیده.واقعا ما محشریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
رعایت کنید توروخدااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
ی سول خیلی ذهنمو درگیر کرده چرا اوایل ک کرونا شدید نبود ایقد جاهای شلوغ معابر همه جا رو ضدعفونی الان ن ??? لطفا پیگیر شید حتما از مسوولین بپرسید حداقل هفته ای دوبار پمپ بنزین ترمینالا لااقل جلو بانکا ادارات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
ای کاش بتونیم به هم رحم کنیم چرا مسافرت میرین عین خیالتون نیست اصلا وجدان نداریدشهرهارو شلوغ وپرآلودگی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
اونایی ک دیگه زده ب ریه شون با سی تی معلومه تست دیگه ازشون نمیگیرن و ثبتم نمیشن تو امار مبتلایان ۴ تا از همسایه ها مو با سی تی مشخص شد دارن بدون تست قرنطینه خانگی ازشون حال وخیمم داشتن میرفتن مطب خصوصی بعد دو هفتع هم خوب شدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خدایی وضع مشهد خیلی بده البته از این نظر که مردم رعایت نمیکنن،یک راننده اتوبوس رو میبینیم که تا مسافر ماسک نزنه حرکت نمیکنه و بهش توهین میشه و مردمی رو میبینیم که دقیقا سرجای لازم نمیشینن،ماسک نمیزنن،کلا یه وضعیه، توی مترو مورد داشتیم که ماسکو از توی جیبش دراورد از گیت رد شد ماسکو گذاشت جیبش خندون وارد شد
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
وضعیت کرونا در کیش تاریخ ۴ مرداد ۹۹ ؟ ایا کرونا شدید هستش یا کم؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام
متاسفانه
مهمانی ها ودورهمی ها وجشن های تولد وغیره همچنان در حال برگزاری است .
مثل اینکه زور باید بالا سر مردم باشه .
شاید نمیفهمن که دارن مرتکب قتل میشن.
لطفا بفرمایید ما به کجا باید از دست همسایه هایمان شکایت کنیم.با پدر ومادر پیرم زندگی میکنم اگر مبتلا بشن چکار کنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور حق ماست. بترکه چشم حسود ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو برگزار کنید 14روز بعد.
همه تو جهنم دور هم جمع شیم
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۲۰:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
لطفاً فکری به حال تفاوت قائل شدن بین مشاغل هنگام تعطیلی ها در خوزستان کنید.
با اینکه به خاطر گرمای 55 درجه و شرجی و رطوبت 80 درصد و همین طور فشار و قطعی آب و برق کلیه ادارات و بانک های خوزستان تعطیل هستن متاسفانه فولاد خوزستان تعطیل نمیکنه و کارکنان و کارگران بیچاره باید کار کنن در چنین شرایطی.
کرونا هم که هست بدتر

در ضمن کارکنان ادارات و بانک ها که زیر کولر هستن نه در گرما !

خوب در فولاد هم نیروی های شیفتی که بیان برای بخش تولید کفایت میکنه و نیازی به حضور کارکنان همه ی بخش ها خصوصاً دفاتر اداری نیست ولی متأسفانه تا الان برای چندین بار هست که تعطیل ها رو اعمال نمیکنن در فولاد خوزستان.

لطفاً گزارشی تهیه و پیگیری کنید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مرداد شروع شده و هنوز بعد از یک ماه از پیک کرونا در شهر های قرمز هیچ اقدامی جهت ایجاد فاصله اجتماعی نشده !!!
Iran (Islamic Republic of)
سیدثامرجعاوله
۲۰:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ان شالله به حرمت خون سیدالشهدا این ویروس منحوس هرچه زودترازبین بره وبه حرمت مظلومیت زینب کبری همه مریضا شفا پیدا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کاری ندارم آمریکا خوبه بده قشنگ زشته دشمن ماست یا زورگو و چپاول‌گره که واقعانم هست!
من موندم چرا دوستان چنین قیاس مع الفارقی میکنن
اخه تو امریکا روزی 1100 نفر میمیرن درست،ولی تو ایرانم روزی بالای 200 نفر به رحمت خدا میرن
ایا به این نکته توجه دارین که جمعیت امریکا تقریبا چهار برابر ماست و اگر درست محاسبه کنیم نسبت فوت به جمعیت ما بیشتر از نسبت فوت به جمعیت اوناست
چطور تو صدا سیمای ما اونجا بحرانه و روزی هزار بار تو بوقو کرنا میکنن ولی تو ایران بحران محسوب نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
باهوش طبق اعداد و محاسبه خودت این جا بهتره
4 برابر 200 می شه 800
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کلا تو هرچیزی آمریکا مد نظر حتی اینکه انسان ها ی بی گناه از بیماری فوت میکنن در فلان کشور انگار براشون خوشایند البته فکر کنم هنوز این باور ندارند که ملت فرق این همه فوتی میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
احسمت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
لطفا در مورد لغو کنکور ارشد خبر بزارید..خیلی نگرانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ملت دارند می میرند!!!
۱۲۳۴
آخرین اخبار