صعود کشور ایران به رتبه نهم امار کرونا در بین کشور های جهان را به همه مسئولین که حتی از خواب میزنند اما از مسئولیت نه و به رئیس جمهور برکت آور کشور که از زمان حضورش کشور سرشار از برکت شده پیشاپیش تبریک عرض مینماییم
صد درصد که آمار ۱۰ درصد کرونایی ها نمیشه تو استان هرمزگان میتونیم به جرات بگم کمتر از ۱۰ درصد بیشتر تست نگرفتن یعنی اینقد زیاده که بیشتر از این امکان تست گرفتن نیست حالا شما منتظر باشید آمار که اینا میگن بیاد پایین. مردم خودتون به داد خودتون برسید . کسی به فکر ما نیست. ماسک بزنید ماسک بزنید اوضاع وخیمه نزارید مث استان ما بشید
وای وای کنکورهای دیگه که توی هر شهر برگزار میشه دکترا که فقط در مرکز استانها و شهرهای خاص برگزارمیشه که خیلی بده همه هجوم میارن . ماشاالله انقدر ارشد بیکار داریم که بخوان دکترا امتحان بدن . چه شود خدا بخیر کنه
باورتون شابد نشه خدای ما شاهده از اسفند تا الان بجز خرید خونه و سر کار رفتن همسرم که الزامیه اگر ما برای تفریح قدمی برادشته باشیم تعریف از خودم نیست چون وظیفمه ولی اگه همه فقط ی مدت اینجوری زندگی میکردن اوضاع الان این نبود میدونم که کسی هم توجه نمیکنه ضررش برای همگی هست ما هم انسانیم بخدا این همه وقت حبس شدیم توخونه با ی بچه شش ساله خدا نگذره از افرادی که تو این شرایط میرن گردش و اهمیت نمیدن جواب کارشون رو خدا بهشون بده امیدوارم
بله شما بیا شمال ببین چقدر پلاک تهران ومشهد عروسی ها که بماند بانک هم بری می بینی یه سری بدون ماسک کارمند بی ماسک مغازه دارها که اصلا هیچ، فوتی ها ومبتلا هم که تو صدریم
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نمیدانم چه شد استان کرمانشاه یکدفعه وضعیتش شد سفید، بنظر بخاطر مرز خسرویه تا تجارت با عراق انجام بشه.
با تشکر از وزارت ورزش وداوران و فدراسیون و
ابروماه وخورشید وفلک وکرونا....