نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۵:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
قایقی خواهم ساخت دور خواهم شد از این خاک کرونایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
همه جا کروناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
باورتون می شه تهران قرمز نباشه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
بله باورم میشه.
چون قرمز بودن یک منطقه بر اساس تعداد بستری ها بر حسب جمعیت اون منطقه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
معلومه که نه . بچه گول میزنن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
هشدار بدتره یا قرمز؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
تهران قرمز نیس.درسته..هشداره که از قرمز بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بله چون تهرانی ها درحال تفریح در استان های دیگه هستند بیماری وفوتی جای دیگه باشه بهتر تو شهر تهران باشه شما یه سر به جاده شمال بزن مسولین خوابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مگه چند تا استان در كشور داريم ؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
۳۱
Iran (Islamic Republic of)
تک نواز
۰۶:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
32 استان
Iran (Islamic Republic of)
خانم علوی
۱۵:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
لطفا پاساژها و بازارها رو ببندید.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
موافقم.
پاساژها شدن موزه رایگان برای عده ای از مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خرجیشون رو شما میدی چرا کارمندها انقدر اصرار دارن همه جا بسته بشه خودشون از حقوقشون خیالشون راحته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
والله بازاری نیستم اما اگه قانون بشه ماسک زدن ورعایت کردن فاصله گذاری این همه فوتی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
فامیل دور
۱۵:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
آمار خیلی خنده داره.....هر روز مثل دیروز
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خیر.خدا رو شکر جانباختگان روند کاهشی داره
Iran (Islamic Republic of)
جمیله
۱۵:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ماکه امروز میریم شمال کرونا که ول کن نیستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سفر خوش.چند نفر مثل شما فکر کنن کافیه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چند روز همینو داری میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خسته نباشي واقعاً متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خسته نباشي واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مثل شما باعث این وضعیتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
دمت گرم ....شماها نباشید قیمت گوسفند میشه ۱۰۰ میلیون.ممنون که هستید و انحصارشون مشکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
حق الناسه ما حلال نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
وای وای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ب پشیمانی و استرس بعدش نمی ارزه جای شما بودم منصرف میشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کسانی که بی دلیل میان تو این اوضاع به شمال یا خودشون ناقل میشن یا مبتلا شهرهای شمالی فکرکنم تو صدر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعا براتون متاسفم،براتون بدترین ها رو آرزو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
غضنفر زالی
۱۴:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو لغو کنید ما نمیخواهیم بریم دانشگاه .مگه اینکه بدون آزمون همه رو مستقیم بفرستن دانشگاه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
تو کنکور نده، چکار به بقیه داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مگه چقدر دانشگاه تهران ظرفیت داره ک همه برن دانشگاه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید ۴ساعت میخوابن برین سرجلسه.این همه پرستارو پزشک و خدمه توبیمارستانکارمیکنن.کارمندای ادارات اوناآدم نیستن،شمافقط آدمین. ۴ساعت ماسک بزن تست بزن هیچ اتفاقی نمیفته.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
توکنکورنده...تنبل خان درس نخونده می خوای بری دانشگاه تهران؟کنکور بافاصله گذاری برگزارمیشه..الکی برا بچه های مردم اسرس وجو نده.همه چی ازیادشون بره خونواده هارو نگران نکن بچه کجای ایقد سطح فرهنگت پایین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نمیخوای بری دانشگاه خب کنکور نده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کاربر سومی که جواب دادی تاحالا رفتی به بیمارستان ها سر بزنی و ببینی چند تا جون هجده ساله به خاطر کرونایی که سر جلسه امتحان نهایی گرفتن بستری ان ویا جون دادن؟؟ اگه رفتی که هیچ ولی اگه نرفتی اول برو و ببین و بعد بیا اینجا کامنت بی عاقلانه بده #التماس_تفکر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور لغو شدنی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
اتابکی
۱۶:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
از آب گل آلود ماهی نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خسته نشي نگرانتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
من نمی گم برگزاری کنکور خوبه یا بد فقط میدونم اگه امار با برگزاری نره بالا؛بعد کنکور همه داوطلبین جون از زندان ازاد شدن میزنن به مسافرت ازین طریق امار حتما میره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
شرکت در کنکور سراسری اختیاری هست،شما شرکت نکن اجباری در کار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
شمایی که میگی این همه دارن کار میکنند ظاهراً اطلاع نداری که این همه خیلی هاشون مبتلا شدن ، بستری شدن و فوت شدن
بهتره سطح آگاهیتون بالا ببرید وقتی یه عروسی می‌تونه آمار ابتلا به صورت ناگهانی بالا ببره امتحان در فضای بسته با جمعیت بالا اونقدر خطر ناک هست
که همه تخت ها و پر می‌کنه
اونوقت پرستار و پزشکی برای کمک به شما نمی‌مونه ،باید دمنوش بخوری فقط !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چه ربطی داره توی کنکور حداقل ۱۰۰۰ نفر خواهند مُرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ماهی گیری از آب گلالود !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اونایی که میگن کاری نیست چهار ساعت تا خودشون یا خانوادشون کرونا نگرفتن نمیفهمن
Iran (Islamic Republic of)
چگوآرا
۱۴:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ما مردم را شکست میدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ایووووول دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا ۲۵ میلیون فعلا
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
لطفا آمار واقعی که رئیس جمهور اعلام کردند رو بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
واقعا چرا برا یه عده هضم این خبر سخته و هنوز باهاش کنار نیومدن؟!!
بابا تخمین زدن، که اگه هر نفرn نفر رو آلوده کرده باشه،اینقدر آدم کرونا گرفتن و بی علامت بوده یا نیاز به مراجعه نبوده،وقتی بی علامت بوده و مراجعه نکردن،جزء آمار حساب نمییان و نمیتونن که اعلام رسمی کنند،این 25 میلیون فقط یه تخمینننننننننن بوده نه یک آمار رسمی؛
بابا دست بردارید،چرا 25 میلیون چرا 25!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا باید ب مردم استرس بدن امروزم باز گفت تا ماههای سال آینده با ماس یعنی چه میخاد بقیه هم با استرس بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
برو رد کارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تخمین چی چیه حقیقته ..خفیف وشدید نداره ولا همسایه ها ما گرفتن اصلا تست ازشون نگرفتن دیگه جزو مبتلایانم حساب نشدن خیلی هم حالشون بد شد قرنطینه خانگی بیچاره ها دکتر اوردن تو خونه ویزیتشون میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
رئیس جمهور خوابند به جای وضع قانون سخت گیرانه
Iran (Islamic Republic of)
ندارم
۱۴:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
جالب اینجاست که استان قم وضعیتش نه قرمزه و نه هشدار.
درصورتی که چندتا از همسایه های ما برای کار رفتن قم و با کرونا برگشتن.
نمیدونم چرا هیچکس حرفی از قم نمیزنه.
#کرونا_ما_را_شکست_میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
صددرصد موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
من قم زندگی میکنم.
اینجا وضع خیلی خرابه.
براما مردم قم هم عجیبه که حرفی از استان ما نمیزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کرونا.ما.را.شکست.داده.است....نه میدهد .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چون قرمز بودن یک منطقه بر اساس تعداد بستری ها بر حسب جمعیت اون منطقه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چون کرونا از قم شروع شده میخوان دلتون نشکنه چیزی از شما نمیگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
حسن آقا
۱۴:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
در این دنیای هفت رنگ تک رنگها بازنده هستند.
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرمافروش
۱۴:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
بیکارشدیم رفت!!!! ما دستفروشان بازار روز بی کس ترین و مظلوم ترین هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چقدر بدیم بیخیال بشی.
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۵:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
بخدا همه بدبخت شدن من نمیدونم تو چرا نمیفهمی؟؟
از روز اول که کرونا اومده تا الان که 5 ماهه هر روز مینالی :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اخییی هوا گرمه خرما خیلی نمیخرن مردم برو دنبال یه کار دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خرما فوروش اگه ارزون بدی رو هوا میخرن ازت وقتی گیلاس رو کیلو ۲۵ میدی خب کسی پول نداره بخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دستفروش عزیز یه ماسک ودستکش این همه سنگینی نداره که من مشتری مجبور نشم از شما به خاطر رعایت نکردن وسیله نخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مبارک باشد
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید❤❤
۱۴:۴۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
بشینید خونه تا کرونا مهاربشه .اگه ۱۰ روز هیچکس از خونه بیرون نیاد خیلی میتونیم به مارکرونا کمک کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
پس کی بره شمال؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
واقعا این آمار واقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام البته که واقعی نیست چون ما چند تا از دوستامون گرفتن فقط یه ده روزی خونه موندن و به هیچ جاهم مراجعه نکردن که ثبت بشه حالا چقدر آدم اینجوری باشه خدا میدونه
۱۲۳۴