مگه چقدر دانشگاه تهران ظرفیت داره ک همه برن دانشگاه تهران
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید ۴ساعت میخوابن برین سرجلسه.این همه پرستارو پزشک و خدمه توبیمارستانکارمیکنن.کارمندای ادارات اوناآدم نیستن،شمافقط آدمین. ۴ساعت ماسک بزن تست بزن هیچ اتفاقی نمیفته.
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
توکنکورنده...تنبل خان درس نخونده می خوای بری دانشگاه تهران؟کنکور بافاصله گذاری برگزارمیشه..الکی برا بچه های مردم اسرس وجو نده.همه چی ازیادشون بره خونواده هارو نگران نکن بچه کجای ایقد سطح فرهنگت پایین؟
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نمیخوای بری دانشگاه خب کنکور نده!
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کاربر سومی که جواب دادی تاحالا رفتی به بیمارستان ها سر بزنی و ببینی چند تا جون هجده ساله به خاطر کرونایی که سر جلسه امتحان نهایی گرفتن بستری ان ویا جون دادن؟؟ اگه رفتی که هیچ ولی اگه نرفتی اول برو و ببین و بعد بیا اینجا کامنت بی عاقلانه بده #التماس_تفکر
هادی
۱۶:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور لغو شدنی نیست.
اتابکی
۱۶:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
از آب گل آلود ماهی نگیر
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خسته نشي نگرانتم
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
من نمی گم برگزاری کنکور خوبه یا بد فقط میدونم اگه امار با برگزاری نره بالا؛بعد کنکور همه داوطلبین جون از زندان ازاد شدن میزنن به مسافرت ازین طریق امار حتما میره بالا
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
شرکت در کنکور سراسری اختیاری هست،شما شرکت نکن اجباری در کار نیست.
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
شمایی که میگی این همه دارن کار میکنند ظاهراً اطلاع نداری که این همه خیلی هاشون مبتلا شدن ، بستری شدن و فوت شدن
بهتره سطح آگاهیتون بالا ببرید وقتی یه عروسی میتونه آمار ابتلا به صورت ناگهانی بالا ببره امتحان در فضای بسته با جمعیت بالا اونقدر خطر ناک هست
که همه تخت ها و پر میکنه
اونوقت پرستار و پزشکی برای کمک به شما نمیمونه ،باید دمنوش بخوری فقط !!!!!!!!!!
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چه ربطی داره توی کنکور حداقل ۱۰۰۰ نفر خواهند مُرد
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ماهی گیری از آب گلالود !!!!
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اونایی که میگن کاری نیست چهار ساعت تا خودشون یا خانوادشون کرونا نگرفتن نمیفهمن
واقعا چرا برا یه عده هضم این خبر سخته و هنوز باهاش کنار نیومدن؟!!
بابا تخمین زدن، که اگه هر نفرn نفر رو آلوده کرده باشه،اینقدر آدم کرونا گرفتن و بی علامت بوده یا نیاز به مراجعه نبوده،وقتی بی علامت بوده و مراجعه نکردن،جزء آمار حساب نمییان و نمیتونن که اعلام رسمی کنند،این 25 میلیون فقط یه تخمینننننننننن بوده نه یک آمار رسمی؛
بابا دست بردارید،چرا 25 میلیون چرا 25!!!!!
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا باید ب مردم استرس بدن امروزم باز گفت تا ماههای سال آینده با ماس یعنی چه میخاد بقیه هم با استرس بمیرن
هادی
۱۶:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
برو رد کارت
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تخمین چی چیه حقیقته ..خفیف وشدید نداره ولا همسایه ها ما گرفتن اصلا تست ازشون نگرفتن دیگه جزو مبتلایانم حساب نشدن خیلی هم حالشون بد شد قرنطینه خانگی بیچاره ها دکتر اوردن تو خونه ویزیتشون میکرد
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
رئیس جمهور خوابند به جای وضع قانون سخت گیرانه
ندارم
۱۴:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
جالب اینجاست که استان قم وضعیتش نه قرمزه و نه هشدار.
درصورتی که چندتا از همسایه های ما برای کار رفتن قم و با کرونا برگشتن.
نمیدونم چرا هیچکس حرفی از قم نمیزنه.
#کرونا_ما_را_شکست_میدهد.
سلام البته که واقعی نیست چون ما چند تا از دوستامون گرفتن فقط یه ده روزی خونه موندن و به هیچ جاهم مراجعه نکردن که ثبت بشه حالا چقدر آدم اینجوری باشه خدا میدونه
چون قرمز بودن یک منطقه بر اساس تعداد بستری ها بر حسب جمعیت اون منطقه هست.
پاساژها شدن موزه رایگان برای عده ای از مردم.
بهتره سطح آگاهیتون بالا ببرید وقتی یه عروسی میتونه آمار ابتلا به صورت ناگهانی بالا ببره امتحان در فضای بسته با جمعیت بالا اونقدر خطر ناک هست
که همه تخت ها و پر میکنه
اونوقت پرستار و پزشکی برای کمک به شما نمیمونه ،باید دمنوش بخوری فقط !!!!!!!!!!
بابا تخمین زدن، که اگه هر نفرn نفر رو آلوده کرده باشه،اینقدر آدم کرونا گرفتن و بی علامت بوده یا نیاز به مراجعه نبوده،وقتی بی علامت بوده و مراجعه نکردن،جزء آمار حساب نمییان و نمیتونن که اعلام رسمی کنند،این 25 میلیون فقط یه تخمینننننننننن بوده نه یک آمار رسمی؛
بابا دست بردارید،چرا 25 میلیون چرا 25!!!!!
درصورتی که چندتا از همسایه های ما برای کار رفتن قم و با کرونا برگشتن.
نمیدونم چرا هیچکس حرفی از قم نمیزنه.
#کرونا_ما_را_شکست_میدهد.
اینجا وضع خیلی خرابه.
براما مردم قم هم عجیبه که حرفی از استان ما نمیزنند
از روز اول که کرونا اومده تا الان که 5 ماهه هر روز مینالی :/