تعداد جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (یکشنبه، ۱۹ مرداد) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۸۴ هزار و ۳۷۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۴۰۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او بیان کرد: تا کنون دو میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
به وزیر آموزش پرورش بگید دائم نگه آموزش حضوری اگه نمیتونه فضای مجازی قابل قبول درست کنه استعفا بده ما بچه هامون موش آزمایشگاهی نیستن که برن مدرسه بعد از دست دادن یه عده ای تازه به فکر مجازی بیفتی واقعا چه افتخاری داره دائم تکرار میکنی مدارس پانزده شهریور باز میشه این مثلا نهایت تدبیرته
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۱:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
Yjc توروخدا به من راستشو بگین آماری که میدن حقیقت داره؟ من بهتون اعتماد دارم خواهش میکنم حقیقتو بهم بگین. بعضیا میگن بخاطره محرم الکی آمارو کم میگن. شما واقعیتو بگین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۳۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
وزیر آموزش و پرورش:
تأکید اصلی ما بر آموزش حضوری دانش‌آموزان است !!!
در این شرایط بحرانی وخیم غیر قابل کنترل با ریسک بسیار بالای وجود ویروس منحوس کرونا و نبود دارو و درمان و واکسن موثر ضد کرونا فقط آموزش باید مجازی باشد اگر هر گونه اتفاق ناگواری غیر قابل جبرانی در بازگشایی مدارس به علت بیمار شدن کرونایی برای دانش آموزان پیش بیاید رخ دهد و نسل کشی صورت پذیرد و فاجعه های انسانی رخ دهد شماها مقصرید و باید جوابگوی ملت و خداوند جل جلاله باشید و حق الناس گریبانتان را در هر دو عالم میگیرد چرا که شماها مداوم تاکید می کنید که 15 شهریور باید مدارس بازگشایی شود نمی دانیم مگر آیه قرآنی محکم از طرف خداوند جل جلاله نازل شده برای بازگشایی مدارس در این وضعیت قرمز و زرد اضطراری بحرانی که انقدر شماها پافشاری می کنید بر بازگشایی مدارس !!! چه اجباریه اگر جان دانش آموزان برای شماها مهم نیست برای پدر و مادرانشان بسیار بسیار بسیار مهم است تا جایی که حاضرند پیش مرگشان شوند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
نمیدونم چه اصراری داره چند روزی یکبار تاکید کنه حضوریه چون توانایی مجازی رو نداره ما باید بچه هامون رو به کشتن بدهیم تا به این آقا فشار نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتت کنه مکرون
Iran (Islamic Republic of)
یوسف عینک فروش
۲۳:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
میدونستین یکی از راه های اصلی ورود کرونا به بدن چشمه ؟ یه عینک هایی اومده که اگه بزنید ، هم کرونا نمیگیرید و هم خوش تیپ تر میشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خخخ اینا رو میگی عینکات فروش بره؟البته اره از چشم هم منتقل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چاکر آقا احمد خوریان که هر ماه 8 میلیون صاف میره تو حسابش . چاکر مینا خانم که هر هفته سه بار میره لندن و برمیگرده . یه عرض ادبی هم میکنم به همه فروشنده هایی که مهره اصلی yjc هستن . ایرج آجیل فروش و موسی ماهی فروش و محرم خرما فروش و داود شلیل فروش که 6 ماهه دارن مغز ما رو میخورن . دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
مینا از تهران
۲۲:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
من متعلق به تهرانم و تا ابد تهران میمونم . حتی اگه کرونا نابود نشه .
Iran (Islamic Republic of)
سیدی
۲۲:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا خودش بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ترو خدا بیرون نیایید ماسک بزنید رعایت کنید تا بتونیم کنترلش کنیم خسته شدیم دیگه از توی خونه موندن افسردگی گرفتیم دلمون یه سفر میخواد من که افسردگی گرفتم ترو خدا یکم رعایت کنید آخه چرا بلند میشید میرید شمال بشینید توی خونه تا تموم بشه ما که رعایت داریم میکنیم ۶ماهه توی خونه ایم نباید به خاطر یه عده بی مسئولیت و بی فکر بپوسیم و کرونا بگیریم کی میخواید یاد بگیرید یکم به حقوق هم احترام بزارید ما هم دلمون میخواد سفر بریم ولی رعایت میکنیم شما هم به خاطر ما رعایت کنید کلی کشورهای دیگه مردم رعایت کردن تونستن کنترلش کنن ولی ما چی اصلا رعایت نمیکنید ادعای فرهنگ آریایی هم دارید خودتون رو برتر هم میدونید ولی اصلا هیچ فرهنگی ندارید خجالت بکشید.
Canada
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اگر بدن تون اسیدی باشد .مستعد بیماری هستید
باید سعی کنید بدن تون قلیایی شود
با خوردن میوه .سبزیحات ووو بدن قلیایی میشه
همه ایرانیان راجع مواد عذایی اسیدی و قلیایی تحقیق کنید
تا خدای نکرده بیمار نشوید
لطف کنید مطلبی در این باره بنویسید و
اطلاع رسانی کنید
با وجود همه نوع مشکلات .
همیشه مثبت بیندیشید .
چونکه افکار منفی .گلبول سفید بدن تون را از بین میبرد
اصلا کاتالهای معاند و اخبار منفی گوش ندهید
فقط اخبار مثبت و شاد
تا سالم شوید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چی شد امروز امار رفته بالاهیچی نمیگین تقصیرو گردن مسولین نمیندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
هرچه قدراجتماعات زیاد میشه امارپایین میادعجیبه خدالعنت کنه کسانی روکه رعایت نمیکنن بااین اوضاع روز ای سختی پیش رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ما چکار کنیم از دست شهرداری منطقه ۲ در شمال میدان ازادی شهرداری در یک زمین بزرگ روزانه دهها تن زباله دپو میکند بوی تعفن سالهاست ما را بیچاره کرده الان شیوع بیماری کرونا از این محل درد مضاعف ما شده است شما را بخدا اگر عزیزی در قوه محترم قضاییه حرف ما را میخواند درد ما را بگوش جناب اقای رییسی برساند که داریم نابود میشویم و خواهشمندم ایم مطلب مرا هم پخش کنید ممنون میشوم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چرا شهرداری ها هفته ای یکبار، شبانه شهر را ضدعفونی نمی کند؟
Netherlands
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خوب طبیعیش کردید ، دمتون گرم
۱۲۳
آخرین اخبار