تمام کسانی که در این تعطیلات شمال و مسافرت رفتند کارمندان و کارکنان بخش دولتی بودند با قانون دو سوم فعال در محیط کار 5 شنبه و یکشنبه را هم زدند تنگ عید غدیر و رفتن شمال . محدودیت کاری هست نه محدودیت مسافرت .بیچاره کارگران و کارمندان بخش خصوصی که پارتی نداشتند بروند قسمت دولتی با تمام قوا مثل برده در اختیار بخش خصوصی شبانه روز کار کنند بدون یک مرخصی و تعطیلی
من تا خرداد تهران بودم و برای تابستون به زادگاهم خوزستان برگشتم اما اینجا دوشنبه بازارش بسته ست چند ماهه .