دوستان مشکلی نیست
فقط یه تعداد اندک فوت شدن، ما محرم را به بهترین شکل برگزار میکنیم و مردم هم همانطور که تا الان مراعات کردند، بازهم مراعات میکنن و به آمار 4000 کرونایی رو روز میرسیم اینکه زیاد نیست. تازه اینکه آمار واقعی نیست هر چند که آمار واقعی هم چیز مهمی نیست فقط چندین میلیون نفر هستن دیگه که گرفتن و از دنیا رفتن. ما فقط واسمون همینایی که سمت داریم هستیم باشیم کافیه، مردم چه اهمیتی دارن. فقط خودمون بمونیم.
جمله ای بود به نقل از تفکر مسئولان
با این شرایطی که دارن پیش میبرن ده روز دیگه (دو روز قبل محرم) آمار میدن امروز ۵۰ نفر از فوت شده های سابق کرونا زنده شدند و آمار فوتی ها رو منفی اعلام میکنن.
مردم هم گوشاشون مخملیه.
تورو خدا دیگه دروغ نگید.
آمار درست بدید
خجالت بکش چه ربطی ب محرم داره دیدی که نسبت ب دو روز پیش امار بالا رفته
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخ ایول داداش
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
عزیز این تاثیر زیاد شدن استفاده از ماسک هست که الان داره خودشو نشون میده.اگه می خواستن واسه محرم کم بگن امار روز قبل که 132 نفر بود دوباره 163 نمیشد بلکه طبق نظریه ی شما باید کمتر میشد.
من
۱۴:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
همینجور به تعطیلی ها ادامه بدین آذر ماه میاد و چین واکسن هاشو رو می کنه و ما هم می پردازیم و دیگه راحت
ولی خودمونیم این چینی های کم عقل میمون چه کل دنیا را به بازی گرفتن
امروز فقط ده کشور فوتی داشت دلیلش واضحه بیماران کرونایی در بیمارستانها پروتکل در مانی استاندارد ندارند تمام کشورا رمدسیویر دارن می دن به بیماران ما تو کل بیمارستانهای کشور صد عدد آمپول نداریم .چون تحریم نمیدونم چی هستیم مردم مقصرند چون رعایت نمیکنند ولی چرا کشور نباید آمپول رمدسیویر داشته باشه .مریض دارن تو بخش هر روز حالش بدتر میشه به دکتر میگم رمدسیویر بنویسید بریم پیدا کنیم میگه من اجازه ندارم برید استاد پیدا کنید اگه مجوز داد براش پیدا کنید.اینحال و روز مردم بیچاره ما متاسفم متاسفم چون خودم پرسنل بیمارستان میبینم شیوه درمان استاندارد نیست.
از همین الانم میتونن امار مبتلایان و فوتی ها رو صفر اعلام کنن. امار که دست خودشونه. جای نگرانی نیست. کرونا که خودش امار نمیده که چند نفر رو مبتلا کردم و چند نفر رو کشتم که. تا محرم به شدت پایینش میارن نگران نباش
هادی
۱۵:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
تا زمانی که آمار مرگ و میر سه رقمی است، وضعیت کل ایران قرمز است و همه در هر نقطهای باید نکات بهداشتی را رعایت کنند. تا زمانی که این ویروس حتی در یک نفر وجود داشته باشد شرایط کشور ما و دنیا متفاوت و سخت است. نباید فکر کنیم راه مقابله با شیوع ویروس در بیمارستان است. راه مقابله با شیوع کرونا تغییر رفتار اجتماعی است.
ماسک + رعایت فاصله فیزیکی + رعایت بهداشت فردی و عمومی
فقط یه تعداد اندک فوت شدن، ما محرم را به بهترین شکل برگزار میکنیم و مردم هم همانطور که تا الان مراعات کردند، بازهم مراعات میکنن و به آمار 4000 کرونایی رو روز میرسیم اینکه زیاد نیست. تازه اینکه آمار واقعی نیست هر چند که آمار واقعی هم چیز مهمی نیست فقط چندین میلیون نفر هستن دیگه که گرفتن و از دنیا رفتن. ما فقط واسمون همینایی که سمت داریم هستیم باشیم کافیه، مردم چه اهمیتی دارن. فقط خودمون بمونیم.
جمله ای بود به نقل از تفکر مسئولان
مردم هم گوشاشون مخملیه.
تورو خدا دیگه دروغ نگید.
آمار درست بدید
ولی خودمونیم این چینی های کم عقل میمون چه کل دنیا را به بازی گرفتن
همينطوري ادامه بديم كارش تمومه
ماسک + رعایت فاصله فیزیکی + رعایت بهداشت فردی و عمومی
متاسفم