این سوال و از همه مسعولین دارم تورو به هرکی رو میپرستید قسمتون میدم به اون چرا باید پولداره ماشین خارجی آنچنانی سوار میشن ما فلک زده ها پرایدم نمیتونیم بگیریم بابا انصاف داشته باشین آزاد کنین ماشین از خارج بیاد ببینم این خودرو سازان ایرانی نصف روز دوام نمیارن