در فیلم زیر تصاویری از مکان دپوی خودرو توسط خودرو سازان در تهران را مشاهده می‌کنید.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در این فیلم شاهد تصاویر ماهواره‌‌ای از محل نگهداری خودروها در تهران خواهید بود.
 

منبع: فارس

انتهای پیام/

تصاویر ماهواره‌ای از انبار خودروسازان در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
من دو تا از تریلی هاشونو دنبال کردم دیدم از یک پارکینگ برای این که بگن احتکار نیست بار میزنن میبرن پارکینگای دیگشون
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
دمشون گرم کارشان خیلی درسته خوشم اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
من هشت ماهه ثبت نام کردم طبق قرارداد باید دو ماه قبل تحویل میدادن ولی خودرو به من تحویل ندادند زنگ زدم تهران میگویند تولید نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
خدایا خودت این افراد رسوا کن که دارند به اقتصاد کشور ضرب میزنند این مردم جوانانشون دادن
Iran (Islamic Republic of)
احمد نبوی
۰۸:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
اسامی سهامداران خودروسازی رو اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
باید محاکمه و مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
چرا گوشت شصت هزار تومان و مرغ دوازده هزار تومان شده ؟ چرا ماشینهای میلیاری وارد میشوند؟
France
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
ماشین ها را دپو کردند میگویند قطعه نداریم.آخه ماشینی که بدنه سوار شده در انبار نگه داشته اید مگر میشود بدون قطعه بدنه سوار کنید؟!!!!!!!!!!!!!!
United States of America
محمد
۰۰:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
باید خود مردم برن اونجا به زور وارد بشن ماشینارو بردارن یا اتیش بزنن ببینید اگه جرات کردن دیگه اینکارارو کنن
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
ایران خودرو و سایپا رو بدن یه مدیر دیگه ببینید درست میشن یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
خدایا تمام افرادی که با آبروی این نظام،( نظامی که آبرویش رو از خون شهدا گرفته ازشهدای مظلوم انقلاب تا مدافعان حرم )خدایا نیست و نابودشون بگردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
تا وقتی سهامدارهای اصلی این دوکارخانه محاکمه نشن، مردم باید همین قراضه ها را سوار بشن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
هدف دشمن اینه با احتکار کردن ملتو مقابل نظام قرار بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
ننگ بر احتکار کنندگان
Iran (Islamic Republic of)
اتت
۲۲:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
این سوال و از همه مسعولین دارم تورو به هرکی رو میپرستید قسمتون میدم به اون چرا باید پولداره ماشین خارجی آنچنانی سوار میشن ما فلک زده ها پرایدم نمیتونیم بگیریم بابا انصاف داشته باشین آزاد کنین ماشین از خارج بیاد ببینم این خودرو سازان ایرانی نصف روز دوام نمیارن
۱۲۳۴