گر اسم اینکار خیانت نیست پس چیه ؟ فقط وطن فروشی نیست استفاده از شرایط بد و به زیان مردم و مملکت خیانت بزرگتریه...باید برخورد جدی با مدیران مرتبط بشه (اعدام) فقط این پارکینگ نیست که پر از ماشینه یکم در گوکل مپ کنترل کنید ایران خودرو و سایپا و زامیاد نزدیک همین پارکینگ هستند بین فتح و مخصوص از کیلومتر 11 تا 15
اینا احتکار میکنن و بخدا قسم مردمی که و این شرایط میرن و از این احتکار کننده ها خودرو میخرن در این احتکار و کم فروشی شریک هستند و این شعر زیبای ناصر خسرو نوش جونش
اینکه خودروساز ها به احتکار و تحریم مردم رو آوردند یعنی فساد در بدنه جامعه یعنی بر هم زدن نظم بازار،جامعه و کشور، سریعا باید جلوی این ها گرفته بشه و ضمن فروش تمام خودروها به قیمت پایه تمام افراد دست اندرکار و مدیرانی که مجوز را صادر کردند و نظم عمومی را بهم زدند محاکمه جدی بشوند.
سلام این موضوع رو من خودم با چشم خودم میبینیم چون مسیر کار من دقیقا از جلو درب این مرکز دپو رد میشه بیشتر از 3 ماه هست که من هر روز 18چرخ ها رو میبینیم که میرن داخل این مجتمع که از درب جنوبی که رو به رو سه راه شهریار هست میرن داخل
سلام این موضوع رو من خودم با چشم خودم میبینیم چون مسیر کار من دقیقا از جلو درب این مرکز دپو رد میشه بیشتر از 3 ماه هست که من هر روز 18چرخ ها رو میبینیم که میرن داخل این مجتمع که از درب جنوبی که رو به رو سه راه شهریار هست میرن داخل
که دیگر کسی جرات نکند احتکار کند
گفتا «ز که نالیم؟ که از ماست که بر ماست»
زی تیر نگه کرد پر خویش برو دید
گفتا «ز که نالیم؟ که از ماست که بر ماست»