نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
فتو شاپ است
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
تو این کار حرفه ای هستی آآآآ
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
تنها راه حل آتش زدن اجناس احتکاری است. همین.
که دیگر کسی جرات نکند احتکار کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
اختلاس گر احتکار کننده کافی گشتی سوراخ بشه همه غرق میشند همه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
گر اسم اینکار خیانت نیست پس چیه ؟ فقط وطن فروشی نیست استفاده از شرایط بد و به زیان مردم و مملکت خیانت بزرگتریه...باید برخورد جدی با مدیران مرتبط بشه (اعدام) فقط این پارکینگ نیست که پر از ماشینه یکم در گوکل مپ کنترل کنید ایران خودرو و سایپا و زامیاد نزدیک همین پارکینگ هستند بین فتح و مخصوص از کیلومتر 11 تا 15
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۶:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
زی تیر نگه کرد پر خویش برو دید

گفتا «ز که نالیم؟ که از ماست که بر ماست»
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۶:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
اینا احتکار میکنن و بخدا قسم مردمی که و این شرایط میرن و از این احتکار کننده ها خودرو میخرن در این احتکار و کم فروشی شریک هستند و این شعر زیبای ناصر خسرو نوش جونش

زی تیر نگه کرد پر خویش برو دید

گفتا «ز که نالیم؟ که از ماست که بر ماست»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
رئیس هر دو خودرو ساز باید مجازات بشن و وزیر صنعت استیضاح
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۲۲:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۶:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
اینکه خودروساز ها به احتکار و تحریم مردم رو آوردند یعنی فساد در بدنه جامعه یعنی بر هم زدن نظم بازار،جامعه و کشور، سریعا باید جلوی این ها گرفته بشه و ضمن فروش تمام خودروها به قیمت پایه تمام افراد دست اندرکار و مدیرانی که مجوز را صادر کردند و نظم عمومی را بهم زدند محاکمه جدی بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
باید محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
چرا واسه سکه دلار و خودرو و گرانی کاری نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
سیداصغر موسوی
۲۲:۳۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
قرار نیست کاری بشه چون قرار بوده گرون شه برادر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
درسته قرار بوده گرون شه برا همینه کاری نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
من خودم ه روز می بینیم اینا دارن خودرو می برن داخل مجتمع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام این موضوع رو من خودم با چشم خودم میبینیم چون مسیر کار من دقیقا از جلو درب این مرکز دپو رد میشه بیشتر از 3 ماه هست که من هر روز 18چرخ ها رو میبینیم که میرن داخل این مجتمع که از درب جنوبی که رو به رو سه راه شهریار هست میرن داخل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام این موضوع رو من خودم با چشم خودم میبینیم چون مسیر کار من دقیقا از جلو درب این مرکز دپو رد میشه بیشتر از 3 ماه هست که من هر روز 18چرخ ها رو میبینیم که میرن داخل این مجتمع که از درب جنوبی که رو به رو سه راه شهریار هست میرن داخل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
پراید بشه هزار میلیون کسی نیست جلویشون را بگیره
Iran (Islamic Republic of)
سیداصغر موسوی
۲۲:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
قرار نیست کسی جلوشو بگیره .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
بهترین راه اتش زدن تعدادی از این دپوها هست .دیگه هوس احتکار نمیکنند .
۱۲۳۴