به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، از آخرین مدال کسب شده توسط کاراته کاهای ردههای سنی پایه استان قم در میادین برون مرزی دقیقا یک سال میگذرد زیرا در سال 1391 دقیقا در چنین روزهایی بود که علیرضا قاضی توانست به عنوان نماینده کاراته قم در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طلایی شود.
علیرضا قاضی در رده سنی نوجوانان عضو تیم ملی کاراته کشورمان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان بود که توانست با شکست تمام حریفان خود با شایستگی قهرمان شده و به نشان خوشرنگ طلا دست پیدا کند.
اکنون بار دیگر مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در راه است و کاراته کاهای قمی در تلاش برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی و مجوز حضور در این پیکارها باید در رقابتهای انتخابی اوزان مختلف دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حریفان خود به رقابت بپردازند.
در رده سنی نوجوانان علیرضا خدری در وزن 57 کیلوگرم و محمدرضا نجاتی در وزن منهای 70 کیلوگرم در این انتخابی حضور دارند، ضمن اینکه در رده سنی جوانان در وزن منهای 68 کیلوگرم مجید خان عینی، امیرحسین جوادی و علیرضا قاضی، در وزن وزن منهای 76 کیلوگرم علی نجفی و در وزن به اضافه 76 کیلوگرم مسعود رحیمی و سجاد شمس نمایندگان قم هستند./س