رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از اعزام نیرو‌های عملیاتی این سازمان به منظور مشارکت در عملیات مهار آتش‌سوزی در منطقه کهمره سرخی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - آتش‌پاد هادی عیدی‌پور با اعلام وقوع آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات کهمره سرخی اظهار کرد: در پی بروز این حادثه و بنا به درخواست مدیریت بحران استانداری فارس، تیمی متشکل از ۱۰ نفر از نیرو‌های تخصصی کوهستان سازمان آتش‌نشانی شیراز، به همراه تجهیزات کامل عملیاتی، به منطقه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: این نیرو‌ها در کنار سایر گروه‌های امدادی و عملیاتی، اقدامات لازم را برای کنترل و اطفای حریق در منطقه انجام خواهند داد.

منبع: آتش‌نشانی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار