به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در جلسه راهاندازی سیستم الکترونیکی دولت و مردم در استان گفت: از مجموع نامههای سفرهای رئیس جمهور به استان زنجان 2 هزار و 600 نامه مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی بوده است.
جلیلی با اشاره به اینکه 600 مورد از نامههای مردمی قبل از راهاندازی سامانه سامد توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان رسیدگی شده افزود: دو هزار نامه نیز پس از راهاندازی سامانه سراسری سامد در بخش درمان و علوم پزشکی رسیدگی شده که در مجموع یک هزار و 474 مورد از نامههای مردمی در استان در زمینه درمان بوده است.
وی با بیان اینکه زنجان از استانهای برتر در ارائه خدمات به سرطانیها است خاطر نشان کرد: 277 نفر از بیماران در داخل استان زنجان خدمات دریافت کرده و 150 نفر نیز در خارج از استان به معالجه خود ادامه دادند./س