باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید غلامی بهنمیری - تیم ملی ساندای کشورمان جهت شرکت در رقابتهای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) تهران را به مقصد چین ترک کرد.
این رقابتها که به عنوان مسابقات تدارکاتی قبل از بازیهای آسیایی ناگویا نیز محسوب میشود، سبب افزایش آمادگی و تجربه سانداکاران کشورمان نیز خواهد بود.