باشگاه خبرنگاران جوان_ جواد افشارمنش گفت: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس جیرفت در ساعت۱۳ و ۴۸ دقیقه تاریخ ۳ تیرماه ۱۴۰۵ خبر از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان داده شد.
وی افزود: متأسفانه به دلیل شدت حادثه و تعدد سرنشینان ۴ نفر در دم کشته شدند و ۷ مصدوم دیگر این حادثه به همت آمبولانس پایگاههای اورژانس صولان، رمشک، چاه دادخدا و چاه لک به بیمارستان قلعه گنج منتقل شدند.
رئیس اورژانس جیرفت بیان کرد: به دلیل وخامت حال ۲ مصدوم این حادثه، بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام شد و ۲ دستگاه آمبولانس نیز در جیرفت برای انتقال مصدومان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
منبع: روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت