به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان ؛ عیسی امامی با بیان این که دولت 720 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل گلستان مصوب کرده است گفت : از مبلغ مصوب شده تاکنون حدود 360 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات سیل استان اختصاص و ابلاغ شده است که از این میزان 12 میلیارد تومان تسهیلات و بقیه بلاعوض است.
امامی گفت: باید در حوزه زیرساختها و اقدامات پیشگیرانه سیل توجه اساسی شود تا شاهد بروز خسارات کمتری باشیم.
وی عنوان کرد: در حال حاضر طرح جامع سیلاب استان تهیه شده و اعتباراتی نیز برای این بخش در نظر گرفته شده است.
امامی گفت: سیل در 10 سال اخیر مردم را نگران کرده و باید با اجرای طرح های اساسی از جمله طرح جامع، نگرانیهای مردم را کم کرد.
خسارت سیل تابستان امسال به استان گلستان ، 950 میلیارد ریال گزارش شده است./ب