سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هماکنون ۲۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز قبل یک نفر بیشتر است.
یکی از پژوهشگران پژوهشگاه ابن سینای جهاددانشگاهی گفت: در حال حاضر طراحی و تولید «کیت استخراج اسید نوکلئوتید ویروسی بر پایه ستونهای سیلیکا»، «محیط انتقال ویروس (VTM)»، «پروتئین نوترکیب ویروس کرونا (RBD)» در این پژوهشگاه در حال انجام است.