سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بیماران سرپایی و بستری با علایم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان صفر شد، گفت : این حالی است که روز گذشته این تعداد ۷۶ نفر بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : چنانچه دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، این آمادگی را داریم که بستری بیماران کرونایی را در بیمارستان "شهدا" از سر بگیریم.
معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آغاز موج هفتم کرونا در استان خبر داد و گفت : در چند روز اخیر شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان و بستریها هستیم و نیاز است در این شرایط افراد هرچه سریعتر برای تزریق دز چهارم واکسن اقدام کنند.