سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بیماران مثبت بستری در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر و تعداد بیماران سرپایی با علایم کرونا نیز در استان در شبانهروز گذشته هشت نفر بود، گفت : این تعداد نسبت به روز گذشته ۴۴ نفر کاهش نشان میدهد.
سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت از امکان ارائه محتواهای آموزشی منتخب سلامت به زائران اربعین حسینی با نصب QRcode در مبادی مرزی ایران و عراق خبر داد.