رییس کمیته رسانه و اطلاعرسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بیماران بدحال بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان طی ۲۴ ساعت اخیر به ۱۱۲ نفر رسید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با شیوع مجدد بیماری کرونا تمامی بیمارستانهای دانشگاهی و غیردانشگاهی در این استان بیماران جدید کرونایی را پذیرش میکنند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بیماران مثبت سرپایی و بستری با علایم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۸ و ۱۳۲ نفر بوده است، گفت : این تعداد نسبت به روز قبل ۷۷ نفر بیشتر است.