مسوول بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: همزمان با نارنجی شدن وضعیت کرونا در مشهد و قرمز شدن شرایط دو شهر دیگر استان، گشتهای نظارتی از اصناف به منظور رعایت نکات بهداشتی مجددا به راه افتاده است.
رییس کمیته رسانه و اطلاعرسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بیماران بدحال بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان طی ۱۰ روز گذشته با افزایش حدود ۱۰۴ درصدی به بیش از ۲ برابر افزایش یافت.
مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ظرفیت اکسیژن سازهای مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه به بیش از ۳۰ هزار لیتر در دقیقه افزایش یافته است.