معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه بااشاره به اینکه هم اکنون ۸۱۵ پایگاه سلامت و خانه بهداشت کار واکسیناسیون کرونا را انجام میدهند ازهم استانیها خواست هرچه سریعتر نوبتهای تکمیلی را تزریق کنند.
رئیس کمیته رسانه و اطلاعرسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون تعداد افراد بستری شده در بیمارستانهای خراسان رضوی به ۵۷۳ نفر افزایش یافته است.
رییس مرکز بهداشت خوزستان بر لزوم کنترل مرزها برای جلوگیری از انتقال بیماری تاکید کرد و ادامه داد: انتظار داریم زیرساختهای لازم در مرزهای شلمچه و چذابه هرچه سریعتر دایر شود تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: دیشب حدود ۸۰۰ بیمار مشکوک به کرونا با علائم سردرد، سرفه و تنگی نفس به اورژانس این شهرستان مراجعه کردند و پذیرش شدند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه ۵۲ درصد کارکنان دولت در این استان، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، نسبت به افزایش موارد بیماری هشدار داد.