معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام کرد که با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و درخواست مکرر دانشجویان، امکان تغییر محل آزمون در ترم تابستان فراهم شده است.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون هشت نفر از بیماران مبتلا به کرونا با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخشهای مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
رییس کمیته رسانه و اطلاعرسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بیماران بدحال بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان خراسان رضوی بیش از ۷۳ درصد افزایش یافت.
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۵ ایستگاه پزشکی از راه دور در استانهای سه گانه خراسان فعال است که به بیماران مبتلا به کرونا و غیر کرونا ارائه خدمت میکند.