معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفت : طبق تحقیقات به عمل آمده، بعد از چندماه سطح ایمنی بدن کاهش پیدا کرده و اگر افراد از تزریق واکسن غفلت کنند، احتمال اوج گیری دوباره کرونا ظرف ماههای آینده وجود دارد.
مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه علومپزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری گزارش نشد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ثبت نشدن فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان گفت : در شبانه روز گذشته فقط ۱ بیمار مبتلا به کرونا دربیمارستانهای استان بستری شد.