عراقچی در تماسهای تلفنی جداگانه با محمد اسحقدار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و فرمانده ارتش پاکستان در خصوص تحولات منطقهای و روندهای مرتبط با آتشبس گفتوگو کرد.
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه نقض آتشبس در لبنان، نقض آتشبس در تمام جبهههاست؛ تاکید کرد: ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتشبس خواهند بود.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفتوگوی با وزیر امور خارجه عمان درباره تنگه هرمز و همبستگی ایران با عمان در برابر هرگونه تهدید، خبر داد.
وزیر امور خارجه در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان بر گنجاندهشدن ضرورت شمول آتشبس لبنان در آخرین پیشنهاد ایران برای پایان جنگ به میانجی پاکستانی تاکید کرد.